Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سانچو در آستانه یونایتدی شدن

© AFP 2023 / ADRIAN DENNISДжейдон Санчо
Джейдон Санчо - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
براساس گزارش ها، منچستریونایتد نزدیک به توافق 100 میلیون پوندی برای جذب جیدون سانچو، ستاره بوروسیا دورتموند است.

طبق گزارش ها، اوله گونار سولسشایر می خواهد که ستاره انگلیسی به صفوف مهاجمان تیمش بپیوندد و در کنار هموطنان جوان خود مارکوس رشفورد و میسون گرین وود قرار بگیرد.

و طبق گفته سان، یونایتد آماده است تا در مورد ارزیابی پدیده جوان دورتموند از این بازیکن به توافق کند.

شیاطین سرخ با باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی در تاریخ 27 جولای، سانچو را به یکی از اهداف اصلی خود تبدیل کرده اند.

اود وودوارد، مدیر اجرایی یونایتد در ماه اپریل اظهار داشت كه این باشگاه از پیامدهای مالی بیماری همه گیر کرونا ویروس مصون نبوده است.

قرارداد کنونی سانچو در هفته 190،000 پوند در هفته تا سال 2022 انجام می شود، طبق گزارش ها دورتموند معتقد است که آنها می توانند با توجه به هرگونه انتقال به دور از سیگنال ایدونا پارک، آنها را در موقعیت قدرت قرار دهند.

با این حال، یونایتد آماده است تا برای این بازیکن 20 ساله توافق کند. هرگونه مذاکره در این مرحله نیز به احتمال زیاد با عدم قطعیت وضعیت یونایتد به عنوان لیگ قهرمانان اروپا یا لیگ اروپا در فصل آینده پیچیده تر خواهد شد.

سانچو که در سال 2017 با مبلغ 8 میلیون پوند از منچسترسیتی برای دورتموند قرارداد امضا کرده بود، به نظر می رسد علاقه زیادی به بازگشت به منچستر دارد.

معاون اجرایی یونایتد اد وودوارد به دنبال پیگیری سانچو در تابستان امسال است، اما نیاز به تضمین مالی دارد که صلاحیت رقابت های باشگاههای برتر اروپا را به دست آورد.

سانچو، ملی‌پوش انگلیسی با 11 بازی ملی است، وی فصل پر ثمر دیگری برای دورتموند در بوندس لیگا داشته است.

او در بازی برتر آلمان در 32 مسابقه برای تیم لوسیان فاوره 17 گل و 17 پاس گل به ثمر رساند.

در همین حال، اعتقاد بر این است که دورتموند نزدیک به امضای یک جوان انگلیسی دیگر در قالب جود بلینگام 17 ساله از بیرمنگام است که طبق گزارش ها، یونایتد را به نفع حرکت به بوندس لیگا کنار گذاشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала