Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حقیقتِ ماجرای انوش دستگیر چیست؟

انوش دستگیر سرمربی تیم ملی افغانستان
انوش دستگیر سرمربی تیم ملی افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
از دو روز پیش خبرهایی در صفحات اجتماعی منتشر شده است که انوش دستگیر هدایت یک تیم باشگاهی در لیگ دسته 5 هلند را بر عهده گرفته است و مدتی میشود بازیکنان این تیم را تمرین میدهد.

به گزارش اسپوتنیک، این خبر زمانی داغ شد که باشگاه آماتور و غیرحرفه ای وی وی دونو هلند ویدیو ها و عکس های انوش دستگیر در حال تمرین دادن بازیکنان این تیم را منتشر کرد.

روز گذشته اما انوش دستگیر در یک گفتگوی زنده فیس بوکی این موضوع را رد کرد و گفت، طبق قرارداد او فقط با فدراسیون فوتبال کار میکند و به صورت رسمی با هیچ تیم دیگری کار نمیکند.

وی میگوید هفته ای یک بار از طرف شام در یکی از تیم های آماتور لیگ دسته 5 هلند به صورت شخصی و دوستانه بازیکنان این تیم را تمرین میدهد.

سرمربی جوان تیم ملی فوتبال کشور میگوید:" به دلیل توقف مسابقات و تمرینات فوتبال در بسیاری از کشورها، وی در کنار فرشاد نور، فیصل شایسته، امید پوپلزی و میلاد انتظار در این باشگاه نه چندان مطرح تمرینات دوستانه‌ای را انجام میدهند."

وی همچنین در مورد ثبت نام این سرمربی در سایت ترانسفرمارکت درج شده است نیز گفت: هر کسی میتواند در ترانسفرمارکت برود و یک پروفایل ایجاد کند و این موضوع اهمیت خاصی ندارد.

انوش دستگیر گفت مسئولان این این تیم هلندی پس از حضور افتخاری من در کنارشان نام و عکس او را در صفحات توییتر نشر کردند که سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان تمرینات تیم شان را بر عهده گرفته است.

وی همچنان با انتقاد از بعضی رسانه ها و صفحات فوتبالی در فضای فیس بوک افغانستان میگوید در آستانه برگزاری دیدارهای حساس تیم ملی فوتبال افغانستان، این صفحات به دنبال ایجاد حاشیه برای تیم ملی و شخص او هستند و این اعمال روی تیم ملی تاثیر منفی میگذارد.

سرمربی تیم ملی میگوید بعضی رسانه ها و صفحات اجتماعی حداقل اگر تیم ملی را حمایت نمیکنند، به دنبال تخریب آن هم نباشند.

گفته میشود فدراسیون فوتبال افغانستان نیز به صورت کامل در جریان این موضوع است و میگوید در این خصوص با سرمربی تیم ملی صحبت شده و او تنها به صورت رسمی هدایت تیم ملی فوتبال افغانستان را بر عهده دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала