Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرسنال و جذب سه بازیکن در تابستان

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال آرسنال
تیم فوتبال آرسنال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پاول مرسون از میكل آرتتا سرمربی آرسنال خواسته است كه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سه بازیکن را در سه پُست جذب كند.

به گزارش اسپوتنیک، آرسنال در این فصل گرفتار ناسازگاری است، ابتدا تحت هدایت اونای امری و سپس جانشین وی آرتتا قرار گرفت و خود را در رتبه نهم جدول پیدا می کند.

مبارزات آشفته آنها با نتایج اخیر خلاصه شده است که در آن آنها قهرمان لیگ برتر لیورپول را شکست دادند اما در مقابل رقبای محلی تاتنهام شکست خورد و با لستر تساوی کردند.

مرسون رئیس باشگاه آرسنال معتقد است آرتتا باید تابستان خود را بر روی ساختن ستون فقرات جدید متمرکز کند که شامل جان استونز مدافع سیتی نیز می شود.

مرسون به دیلی استار گفت: "آرسنال به یک مدافع میانی، یک هافبک مرکزی و یک مهاجم دیگر نیاز دارد. کل ستون فقرات این تیم واقعاً است."

"و فکر می کنم او ممکن است به دنبال جان استونز در منچسترسیتی باشد. به نظر نمی رسد که پپ گواردیولا به او اعتماد کند و آرتتا قبلاً با او همکاری کرده است.

آرسنال گفت: "آرسنال به مدافع بیرونی و خارج از خانه احتیاج دارد، نه دیوید لوئیز دیگر که می داند توپ را از پشت به بیرون بفرستد اما اشتباهات زیادی را انجام می دهد.

"اما استونز انگلیسی است، به اندازه کافی جوان برای پیشرفت، و آرتتا همه چیز را در مورد او می داند و می داند که در سیستم جا دارد."

بهترین امید آرسنال برای کسب اطمینان از صعود به مرحله انتخابی اروپا برای فصل آینده از طریق جام حذفی است که برندگان این مسابقات وارد مرحله گروهی لیگ اروپا می شوند.

و گرچه توپچی‌ها به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده اند، اما مرسون معتقد است که در شامگاه شنبه مقابل منچسترسیتی قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: "من انتظار دارم سیتی برنده شود. آرسنال شانس دارد زیرا این یک بازی یک و یک است و هر اتفاقی می تواند رخ دهد. اگر آنها مانند دفاعی علیه لیورپول دفاع کنند این می تواند جالب باشد.

"اما این مسئله در آرسنال وجود دارد، شما نمی توانید به آنها اعتماد کنید تا با هر قوام بازی کنند و آنها باید برای رسیدن به فینال بسیار خوش شانس باشند.

آرتتا: " گفت خود فاصله بین دو تیم بسیار زیاد است و او کاملاً مرده است. آرسنال یک میلیون مایل فاصله دارد. اگر به کیفیت شهر در مقابل لیورپول و دربی شمال لندن دقت کنید ، واقعاً گچ و پنیر است.

"و با وجود تیم، آنها باید برای پیروزی در جام حذفی شانس بالایی داشته باشند. اگر مشکل دارند می توانند 5 بازیکن کلاس جهانی را بدست آورند!"

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала