Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامه ب یونایتد برای سانچو؛ وینگر بایرن در رادار منچستر

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر کینگزلی کومان
کینگزلی کومان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد در صورت ناکامی باشگاه در جذب جیدون سانچو از بوروسیا دورتموند، می تواند کینگسلی کومان، بال هجومی باواریایی‌ها را به صورت قرضی جذب کند.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه "اتلتیک" گزارش می‌دهد، یونایتد علاقمند به جذب ملی‌پوش فرانسوی بایرن مونیخ است و مذاکراتی با وی در مورد انتقال به اولدترافورد انجام داده است.

اسکای اسپورتس نیوز تأیید کرده است که او در لیست کوتاه بازیکنانی قرار دارد که یونایتد در این تابستان هدف قرار می دهد و این باشگاه می تواند به جای یک قرارداد دائمی برای یک وینگر جدید، به دنبال قرارداد قرضی باشد.

شیاطین سرخ اگر نتوانند سانچو دورتموند را به اولدترافورد بیاورند ، کینگزلی کومان به عنوان گزینه جایگزین برای یونایتد در شناخته می شود.

سانچو دو سال از قراردادش در دورتموند باقیمانده اما علاقه زیادی به بازگشت به لیگ برتر دارد.

دورتموند خواستار بیش از 100 میلیون پوند برای ملی‌پوش 20 ساله انگلیسی است که در یک قرارداد 8 میلیون پوندی از رقبای یونایتد، منچسترسیتی در آگوست 2017 وارد سیگنال ایدونا پارک شد.

بایرن قهرمان بوندس لیگا در اوایل ماه جولای با 54.8 میلیون پوند لروی سانه از منچسترسیتی را در قرارداد 5 ساله به خدمت گرفت.

View this post on Instagram

Manchester United may look to loan deal for Kingsley Coman should they fail in their attempt to sign Jadon Sancho. 🔴

A post shared by Sky Sports (@skysports) on

اما علی رغم ورود وی، اسکای آلمان گزارش داده است که بایرن آماده نیست تا کومان را به تیم دیگری واگذار کند، ستاره‌ی فرانسوی  در 24 بازی این فصل بوندس‌لیگا چهار گل به ثمر رسانده و چهار پاس گل نیز داده است.

این بازیکن کناری و 24 ساله در سال 2017 به این باشگاه پیوست و سه سال دیگر از قراردادش در آلیانز آرنا باقی مانده است.

در همین حال، آینده مدافع چپ دیوید آلابا نیز در بایرن نامشخص است، رئیس این باشگاه، کارل-هاینز رونیگه گفت که این باشگاه در مورد مذاکره با مدافع هافبک اتریشی در مورد تمدید قرارداد، قرار دارد.

اما رومنیگه اعتراف کرده است که این مدافع 28 ساله که یک سال دیگر هم از قرارداد فعلی وی باقی مانده است، در صورت دریافت پیشنهاد کافی از باشگاه دیگر می تواند تابستان امسال از بایرن خارج شود.

پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای 10 هفته باز خواهد شد، از تاریخ 27 جولای و در ساعت 11 در 5 اکتبر بسته خواهد شد. پنجره داخلی تنها برای معاملات بین تیم‌های لیگ برتر و EFL پس از آن باز خواهد ماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала