Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هیچ‌چیز جز صعود به لیگ قهرمانان برای منچستر کافی نیست

© REUTERS / Jason Cairnduff Полузащитник команды "Манчестер Юнайтед" Фред бьет по воротам на матче "Манчестер Сити" - "Манчестер Юнайтед"
Полузащитник команды Манчестер Юнайтед Фред бьет по воротам на матче Манчестер Сити - Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرد هافبک برزیلی منچستریونایتد می‌گوید که چیزی کمتر از صعود به لیگ قهرمانان اروپا قبل از دیدار روز آخر با لستر سیتی برای منچستریونایتد کافی نیست.

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد اگر بتواند از شکست در ورزشگاه کینگ پاور جلوگیری کند، شیاطین سرخ وارد فصل بعد رقابت‌های لیگ قهرمانمان اروپا خواهد شد، به این معنی که منچستر برای صعود به چمپیونس لیگ تنها باید شکست نخورد و با کسب یک مساوی به لیگ قهرمانان صعود خواهد کرد.

با این حال، پیروزی برای روباه ها باعث می شود که تیم براندان راجرز به لیگ قهرمانان بروند، و باعث می شود که اوله گونار سولسشایر با تکیه بر پیروزی ولووز در برابر چلسی می‌توانند تا در جمع چهار تیم برتر باقی بماند.

فرد پس از شروع زندگی چالش برانگیز در اولدترافورد دوباره به انرژی بالا رسیده و در این فصل 45 بار حضور داشته است. حالا هافبک برازیلی از هم تیمی های خود خواسته است که بیشترین اهمیت را به این بازی داشته باشند.

فرد به وب سایت رسمی باشگاه منچستر یونایتد گفت: "آنها یک تیم بسیار خوب هستند و ما به آنها احترام می گذاریم. آنها بازیکنان خوبی دارند، بازیکنان بسیار خوبی که گلزن برتر هستند. همانطور که قبلاً گفتم، ما به آنها احترام می گذاریم، بلکه برای پیروزی در بازی نیز قرار خواهیم گرفت.

View this post on Instagram

Focused 😶

A post shared by Fred Rodrigues (@fred08oficial) on

"به عنوان یک باشگاه ما باید هر سال در لیگ قهرمانان اروپا باشیم چون یک باشگاه بزرگ هستیم، بنابراین بازگشت به لیگ قهرمانان برای ما بازیکنان واقعاً مهم است، این برای باشگاه نیز مهم است، این چیزی است که بازیکنان و باشگاه شایسته آن هستند و بسیار عالی خواهد بود که فصل بعد در لیگ قهرمانان اروپا برگردیم و ما به دنبال پیروزی در لیگ قهرمانان فصل آینده خواهیم بود."

هری مگوایر برای اولین بار از زمان انجام انتقال 80 میلیون پوندی خود در آگوست 2019 برای اولین بار به استادیوم کینگ پاور بازخواهد گشت، و فرد معتقد است که کاپیتان یونایتد انگیزه اضافی برای موفقیت در این دیدار را خواهد داشت.

وی گفت: "این باید یک احساس عالی باشد زیرا او به دیدن هم تیمی‌های قدیمی خود بر می گردد." او مدت‌ها در آنجا بود، بنابراین باید دوستی جدی در آنجا داشته باشد و بنابراین باید احساس خوبی داشته باشد. اما امروز او نماینده منچستر یونایتد است و همانطور که گفتیم او تمام تلاش خود را انجام می دهد تا مانع از پیروزی ما نشود و ما را به پیروزی نزدیک شود."

در جای دیگر در رقابت های انتخابی لیگ قهرمانان اروپا، چلسی در روز پایانی که پشت سر یونایتد با اختلاف گل و یک امتیاز بیشتر از لستر در رده‌ی چهارم قرار دارد با ولورهمپتون رده ششمی قرار خواهد گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала