Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی با پیراهن اینتر + عکس

© REUTERS / Juan MedinaЛионель Месси на матче "Барселона" - "Реал Мадрид"
Лионель Месси на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در چند روز اخیر شایعات خروج افسانه‌ی بی‌چون‌وچرای بلوگرانا از این تیم و پیوستن‌اش به باشگاه‌ ایتالیایی بسیار زیاد شنیده می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از وب‌سایت اسپورت مدیاست ایتالیا، در شرایط کنونی هیچ مذاکره‌ای بین طرفین وجود ندارد. هر دو طرف(بارسلونا و اینتر) این موضوع را به شدت تکذیب می کنند. اینتر این روزها در حال تفکر است تا ضربه ای غیرمنتظره و محال به بارسلونا وارد کند.

آرزوی اینتر این چنین باقی است. مجموعه سانینگ(مالک اینتر) آماده جذب به مسی در سال 2021 است. رئیس چینی اینتر می خواهد هواداران نراتزوری را غافلگیر کند. مسی قراردادش تا سال 2021 اعتبار داد و هنوز راضی به تمدید نشده و این اقدام ابرستاره آرجنتینی می تواند رویای اینتر را به واقعیت نزدیک کند.

View this post on Instagram

A post shared by Sport Mediaset (@sportmediaset) on

جذب مسی برای شرکت سانینگ یک سرمایه گذاری سودمند است. چون پیش بینی می شود در صورت انتقال ابرستاره آرجنتینی به سن سیرو سالیانه 50 میلیون یورو برای این شرکت سود خواهد داشت. همچنین این شرکت چینی می تواند از چهره جهانی فوق ستاره آرجنتینی برای تبلیغات شرکت خود استفاه کند. 

رونالدو با انتقال به یوونتوس درآمدزایی نجومی برای باشگاه تورینی داشت و بدون شکل حضور مسی و تقابل دوباره این دو ابرستاره مستطیل سبز توجه ها را به سری آ بیشتر می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала