Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پدیده‌ی لستر در تیررس کلوپ و لیورپول

© REUTERS / Carl RecineБолельщики во время матча между командами "Ливерпуль" и "Атлетико Мадрид" на стадионе в Ливерпуле
Болельщики во время матча между командами Ливерпуль и Атлетико Мадрид на стадионе в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هاروی بارنز، مهاجم باشگاه لسترسیتی، هدف نقل و انتقالات تابستانی برای قهرمانان فعلی لیگ برتر لیورپول است.

به گزارش اسپوتنیک، هاروی بارنز ستاره‌ی 22 ساله که در این فصل به تیم اول آمده است و در کنار تیم برندان راجرز قرار دارد، یورگن کلوپ را تحت تأثیر انرژی و استعداد خود قرار داده است.

سرمربی لک‌لک‌ها، کلوپ همچنین معتقد است که ملی‌پوش زیر 21 سال انگلیس، که قبلاً در تیم‌های ام‌کی دانز، بارنزلی و وست‌بروم بازی کرده است، در آینده چیزهای زیادی برای ارائه خواهد داشت.

فصل گذشته در تیم هاوثورن بود که بارنز احساس بزرگی کرد، به حدی که او توسط لستر در پنجره نقل و انتقالات جنوری فراخوانده شد.

از آن زمان بازی فداکارانه او باعث شده جیمی واردی مهاجم روباه‌ها، با 23 گل در صدر بهترین گلزنان باشد.

لیورپول می داند که بارنز می تواند در موقعیت های مختلف بازی کند، اما نقل مکان وی از ورزشگاه کینگ پاور به آنفیلد مشکل به نظر میرسد.

View this post on Instagram

A post shared by Harvey Barnes (@harveybarnes97) on

علی‌رغم کسب عنوان قهرمانی، کلوپ می خواهد هوادار تیم خود شود و آدامه تراوره از ولووز را هدف قرار داده اما تاکنون علاقه وی دوباره رد شده است.

این باعث علاقه به بارنز شد، اما لستر اجازه نخواهد داد که او ارزان تمام شود. کلوپ در تابستان به دنبال قدرت بیشتر برای ترکیب تیمش است اما قبلاً اعتراف کرده است که این باشگاه مبلغی را برای جذب بازیکنان خرج نخواهد کرد.

بارنز متناسب با الگوی باشگاه برای خرید بازیکنان جوانی است که آنها می توانند با پتانسیل فروش خوبی توسعه دهند.

علاوه بر این او به تقویت گزینه های باشگاه بیشتر در زمین کمک می کند زیرا می تواند در سمت چپ حمله سه نفری سرخ‌ها و همچنین در خط میانی توپ بزند.

لیورپول قبلاً آدام لالانا را که هفته آینده باشگاه را با انتقال آزاد ترک می کند از دست داده است و قرار است قراردادی سه ساله با برایتون امضا کند.

لستر علاقه داشت که لالانا را به تیم کینگ پاور با برندان راجرز امیدوار کند که با این فرد 32 ساله مجدداً عضو شود، اما او ترجیح می دهد برای نزدیک شدن به خانواده خود به ساحل جنوبی بازگردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала