Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هیچ آدم احمقی نیست که مسی را نخواهد؛ اما داشتن مسی برای اینتر در فوتبال فانتزی هم ممکن نیست

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان
آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنتونیو کونته از لینک شدن مسی به اینتر استقبال می‌کند اما فکر ‌میکند که این انتقال غیر ممکن است.

به گزارش اسپوتنیک، اینتر به رتبه دوم جدول رسید؛ رتبه ای که به قول آنتونیو کونته، جایگاه تیم اول در میان بازنده ها است.

جنوا و اینتر در هفته سی و ششم سری آ به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری 3-0 اینتر به پایان رسید. پس از این دیدار، آنتونیو کونته گفتگویی با خبرنگاران داشت.

آنتونیو کونته در مصاحبه ای با اسکای گفت:

 "روملو لوکاکو بازیکنی عادی نیست. قامت بلند و بدن تنومندی دارد اما در عین حال سریع است. از سرعت خود مثل بازیکنان فوتبال آمریکایی استفاده می کند. برای به دست آوردن او، فشار زیادی به باشگاه آوردم و البته که همچنان می تواند بهتر هم بشود. تازه 27 ساله است و فرصت زیادی برای پیشرفت دارد."

شایعات علاقه مندی اینتر به لیونل مسی:
 " من فکر نمی‌کنم یک دیوانه در جهان وجود داشته باشد که مسی را نخواسته باشد. این شایعات اساساً جعلی است. به این اخبار دروغ و جعلی توجه نکنید. مسی به اینتر نمی آید. او حتی در فوتبال فانتزی هم به اینتر نمی آید."

عملکرد اینتر در فصل 2019/20:
"هرگز نگفتم که رتبه دوم، بد است. بستگی دارد بخواهید نیمه پر لیوان را ببینید یا نیمه خالی آنرا. نمی دانم چرا اما اخیرا مردم عادت کرده اند که نیمه خالی لیوان را ببینند. آمار و اعداد مشخص است. این بچه ها عملکرد فوق العاده ای داشتند و البته که باید پیشرفت کنند. با این حال به بازیکنان خود تبریک می گویم.

 در مورد برخی بازی ها افسوس می خورم. در برخی از فصول، شما آنچه می کارید را برداشت نمی کنید. در مورد این فصل اینتر دقیقا همینطور شد. می خواهیم تا پایان فصل، بهترین عملکرد را داشته باشیم و بهترین آمار را به ثبت برسانیم. تیم دیگری فاتح اسکودتو می شود اما باید هدفمند پیش برویم."

استفاده نکردن اینتر از نتایج ضعیف یوونتوس:
 "مسئله این نیست. مصدومان زیادی داشتیم. همچنان به بورخا والرو -بورخا والروی مقدس- فکر می کنم. همچنان او را دعوت می کنم چون بارها در شرایطی که تیم محدود شده بود، به کمک ما آمد. امروز هم به زمین آمد و همه چیز را مرتب کرد."

آینده الکسیس سانچز:
"امیدوارم باشگاه بتواند مشکل را حل کند. بیشتر فصل را با لوکاکو، لائوتارو مارتینز و جوانی به نام اسپوزیتو سپری کردیم. داشتن گزینه های متعدد در خط حمله بسیار ضروری است. امیدوارم به زودی مشکل الکسیس سانچز حل شود چراکه به او نیاز داریم."

اینتر و لیگ اروپا:
 "تیم های دیگری چون منچستریونایتد هستند که برای قهرمانی در لیگ اروپا به زمین می آیند. در انگلستان می گویند که منچستریونایتد محکوم به قهرمانی است؛ چراکه ممکن است سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهند. اینتر بهترین تلاش خود را انجام می دهد. حتی بازی با ختافه هم سخت است چراکه آنها با 10 بازیکن دفاع می کنند."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала