Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آینده‌ی پوگبا؛ تعیین‌کننده‌ی یونایتدی شدن سانچو

© AP Photo / Antonio CalanniPaul Pogba
Paul Pogba - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک منبع معتبر خبر داده است که یونایتدی شدن جیدون سانچو مستقیماً به ماندن یا نماندن پوگبا در منچستر بستگی دارد.

به گزارش اسپوتنیک، نهایی شدن انتقال جیدون سانچو از دورتموند به منچستریونایتد به تصمیم پل پوگبا درباره ادامه حضور خود در اولدترافورد در فصل آینده بستگی دارد. 

هافبک فرانسوی پس از پایان دوران مصدومیت خود بار دیگر به ترکیب یونایتد بازگشته است اما هنوز شبهاتی درباره تصمیم این بازیکن برای آینده خود در اولدترافورد وجود دارد. پوگبا پیش از این صحبت هایی را درباره احتمال جدایی از یونایتد مطرح کرده بود و گفته می شود که رئال مادرید و یوونتوس نیز علاقه بسیاری به جذب او دارند. یونایتد معتقد است که این بازیکن نقشی کلیدی در پیشرفت تیم در فصول آینده ایفا می کند و حتی به همین دلیل وارد مذاکرات جدی برای جذب جک گریلیش از استون ویلا نشد.

دیلی میل خبر داده که شاید انتقال سانچو به این تیم در صورت عدم جدایی پوگبا از باشگاه در تابستان پیش رو عملی نشود. بوروسیا دورتموند خواهان دریافت حدود 100 میلیون پوند برای فروش وینگر خود است و به نظر می رسد که یونایتد در شرایط فعلی ریسک پرداخت چنین هزینه ای را نپذیرد. تنها فروش یک بازیکن بزرگ باعث خواهد شد که شیاطین سرخ بودجه کافی برای خرید سانچو را در اختیار داشته باشند و به نظر می رسد این بازیکن پل پوگبا باشد. مدیران این تیم علاقمند هستند که پوگبا در دو سال آینده و تا پایان قراردادش به حضور در منچستریونایتد ادامه دهد و حتی قرارداد خود را نیز تمدید کند اما به این نکته نیز واقف هستند که شاید تابستان آینده و با ورود به سال آخر قرارداد این هافبک 27 ساله، شرایط تغییر کند. دورتموند حاضر است در صورت پرداخت هزینه مدنظرش، سانچو را به فروش برساند اما هنوز مذاکرات وارد مرحله نهایی نشده است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала