Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدیر ورزشی دروتموند: علاقه‌ی منچستر؟ سانچو تا 2022 با ما قرارداد دارد

© REUTERS / MICHAELA REHLEجیدون سانچو بازیکن دورتموند
جیدون سانچو بازیکن دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
میکائیل زورک مدیر ورزشی دورتموند میگوید که جیدون سانچو وینگر انگلیسی علی رغم داشتن پیشنهاد از منچستریونایتد تا سال 2022 با این تیم قرارداد دارد.

 به گزارش اسپوتنیک، جیدون سانچو بال هجومی انگلیسی باشگاه دورتموند که فقط 20 سال سن دارد یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته فوتبال باشگاهی اروپا به حساب می‌رود و باشگاه منچستریونایتد به شدت به دنبال جذب این بازیکن و تقویت خط حمله خود باشد.

 در همین حال میکائیل زورک مدیر ورزشی بوروسیا دورتموند اظهار امیدواری کرد که جیدون سانچو در فصل آینده در این باشگاه بماند و وی این بازیکن را یک فوتبالیست برجسته خواند.

گفته می شود که بازیکن کناری انگلیسی اولویت شماره اول اوله گونار سولسشایر سرمربی منچستریونایتد برای جذب در تابستان فعلی است؛ اما تیم بوندس‌لیگایی به دنبال گرفتن مبلغی چشم‌گیر برای فروش سانچو است که به خصوص با توجه به وضعیت اقتصادی نه چندان خوب مالی هرگونه معامله‌ای را قیمت 100 میلیون پوندی سانچو برای شیاطین سرخ سخت می‌کند.

میکائیل زورک مدیر ورزشی زنبور‌ها در گفتگو با وب‌سایت گُل می‌گوید:" جیدون یک فوتبالیست برجسته است که من در این سن هرگز ندیده‌ام. فکر می کنم اگر به سن آن نگاه کنید حتی می‌تواند تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین‌های فوتبال شود. من خوشحال خواهم شد اگر او همچنان در این فصل با ما بازی کند. و این وضعیت فعلی است. اول از همه ما باید به واقعیت ها پایبند باشیم، و آن به گونه‌ای هستند که ما هنوز تا سال 2022 با او قرارداد داریم."

در گزارش های هفته گذشته ادعا شد که یونایتد علاقه خود را به جذب جک گریلیش ستاره‌ی استون ویلا کم کرده است تا تمام تلاش خود را برای جذب سانچو تا دهم آگوست انجام دهد.

 دروتموند نیز در حال آماده سازی برای فصل آینده است و می‌خواهد که همه بازیکنان متمرکز باشند.

در صورت عدم موفقیت در جذب سانچو منچستر یونایتد تعدادی از بازیکنان از جمله کینگزلی کومان بال کناری بایرن مونیخ را برای جایگزینی سانچو به صورت قرضی در نظر دارد، سانچو در فصل 2020 - 2019 عملکردی درجه یک داشت و برای دورتموند 20 گل به ثمر رساند و 18 اس گل هم برای هم تیمی‌های خود فراهم کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала