Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینتر آماده شکار مسی؛ فقط کافیست لئو لب تر کند

© REUTERS / Albert GeaФутболист Лионель Месси во время футбольного матча между ФК Барселона и Леганес в Барселон
Футболист Лионель Месси во время футбольного матча между ФК Барселона и Леганес в Барселон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منبع خبری در ایتالیا میگوید اینتر با قراردادی 4 ساله به ارزش 235 میلیون پوند به دنبال جذب لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا است.

به گزارش اسپوتنیک، گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا میگوید اینتر میخواهد گران ترین انتقال فوتبال را انجام دهد و با جذب لیونل مسی تمامی نگاه ها را به سوی خودش بکشاند.

مسی 33 ساله که تا کنون قرارداد جدیدی را با بارسلونا امضا نکرده است، میتواند در پایان فصل آینده به عنوان بازیکن آزاد بارسا را ترک کند، به همی خاطر اینتر آماده است تا با استفاده از این فرصت این بازیکن را به خدمت بگیرد.

گاتزتا گفته اینتر با پیشنهادی 235 میلیونی به دنبال عقد قرارداد 4 ساله با کاپیتان لئو است.

چنین حرکتی به معنای این است که مسی بار دیگر با رقیب قدیمی خود کریستیانو رونالدو رقابت خواهد کرد. این اتفاق میتواند مخاطبین و بیننده های فوتبال ایتالیا را نیز چند برابر کند.

مسی در رقابت های این فصل علی رغم کسب توپ طلا نتوانست با تیمش قهرمانی لالیگا و جام حذفی اسپانیا را به دست بیاورد و حالا تنها امیدش قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان است.

این در حالیست که مسی در طی چند وقت اخیر به شدت از وضعیتی در بارسا دارد منتقد است و به عقیده وی تیمش با این روندی که دارد امسال برنده جامی نخواهد شد.

این صحبت ها در حالی مطرح میشود که جوزپه ماروتا سرپرست اینتر نیز از پیوستن مسی به تیمش ابراز خرسندی کرده و این انتقال را فراتر از قلمرو دنیای فوتبال دانسته است.

در همین حال منبع ایتالیایی افزوده که بارسلونا توانایی پرداخت حقوق مسی را دارد و مشکلی با این قضیه ندارد.

مسی در هر سال 50 میلیون یورو حقوق خالص دریافت میکند که اینتر باوت پرداخت آن هیج مشکلی نخواهد داشت.

طبق گفته های Gazzetta پیشنهاد اینتر می تواند قراردادی به ارزش 50 میلیون یورو در هر فصل و در کل 260 میلیون یورو در طی چهار سال باشد.

شایعات پیوستن مسی به ایتر زمانی در رسانه ها داغ شد که پدر این بازیکن در شهر میلان ایتالیا خانه ای خریداری کرد تا به شکلی به این موضوع دامن بزند.

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала