Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هفته پایانی سری آ ؛ رقابت رونالدو با ایموبیله تمام شد؟

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هفته پایانی رقابت های فوتبال باشگاهی ایتالیا امشب برگزار میشود که کریس رونالدو و ایمبویله آخرین بازی های شان را برای یوونتوس و لاتزیو انجام خواهند داد.

به گزارش اسپوتنیک، هفته 38 و پایانی رقابت های فوتبال باشگاهی ایتالیا امشب با برگزاری 5 دیدار آغاز میشود که در مهم ترین دیدارها تیم های یوونتوس و لاتزیو به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

تیم فوتبال یوونتوس که هفته گذشته قهرمانی اش را با شکست سامپدوریا قطعی کرد، امشب از ساعت 23:45 به وقت کابل در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف رم خواهد رفت.

این مسابقه برای هر دو تیم تشریفاتی است، زیرا هم یوونتوس قهرمانی اش را قطعی کرده و هم رم با پیروزی در بازی چند روز پیش برابر تورینو صعودش را به رقابت های لیگ اروپا مسجل کرد.

از سویی نیز امشب رونالدو در صورتی که در ترکیب تیمش قرار بگیرد، شانس اندکی برای درخشش و رسیدن به کفش طلا و جایزه بهترین گلزن رقابت های سری آ دارد.

رونالدوی 31 گله به دنبال رسیدن به ایموبیله از لاتزیو است که با 35 گل زده به تنهایی در صدر جدول گلزنان رقابت های سری آ است و هفته پیش با گذر از لوای بایرن مونیخ صاحب جدید کفش طلای اروپا شد.

لاتزیو نیز امشب دیدار حساسی برابر ناپولی خواهد داشت که صعودش را به مرحله مقدماتی صعود به رقابت های لیگ اروپا قطعی کرده است. شاگردان اینزاگی برای قرار گرفتن در رده دوم جدول باید امشب تیم گتوزو را شکست دهند، البته تیم پایتخت نشین ایتالیا برای رسیدن به جایگاه دوم شانس زیادی دارد، زیرا در حساس ترین بازی امشب تیم های اینتر و آتالانتا به مصاف هم میروند و در صورتی که این مسابقه با تساوی به پایان برسد و لاتزیو نیز ناپولی را ببرد، تیم اینزاگی نائب قهرمان فصل خواهد شد.

با این حال به نظر میرسد امشب ایموبیله دوباره در ترکیب تیمش قرار بگیرد تا شانس گلزنی در این مسابقه را پیدا کند، اما حضو رونالدو در ترکیب یوونتوس تا کنون مشخص نیست.

رونالدو که تطعیلاتش را با خانواده اش آغاز کرده است برای رسیدن به کفش طلا باید پنچ گل به ثمر برساند، اتفاقی که بعید به نظر میرسد.

از سویی نیز ساری سرمربی بانوی پیر احتمال دارد امشب به خیلی از بازیکنان اصلی تیمش از جمله رونالدو استراحت بدهد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала