Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گرت بیل؛ سرنوشت ساز 2016 فراموش شده 2020

© REUTERS / SERGIO PEREZGareth Bale, delantero del Real Madrid, tras marcar un gol de fuera de juego contra el Barcelona en el Camp Nou, el 18 de diciembre de 2019
Gareth Bale, delantero del Real Madrid, tras marcar un gol de fuera de juego contra el Barcelona en el Camp Nou, el 18 de diciembre de 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید که سالهای خوبی را در این تیم سپری کرده است، یکی از سخت ترین شرایط دوران فوتبالی اش را در تیم رئال مادرید سپری میکند.

به گزارش اسپوتنیک، گرت بیل در سال 2016 یکی از بهترین های تیم زیدان بود و نقش موثری در قهرمانی این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان داشت.

رئال با گل او بود که در سال 2016 با برتری در مقابل منچسترسیتی به فینال رقابت های لیگ قهرمانان راه یافت.

ولی حالا پس از 4 سال از این گل، کمتر هوادار رئال مادرید خوش بین است که زیدان در دیدار برگشت مقابل منچسترسیتی در رقابت های لیگ قهرمانان از گرت بیل حتی به عنوان بازیکن تعویضی هم استفاده کند.

بدون شک او بازیکنانش جوان تیمش از جمله مارکو آسنسیو، وینیسیوس جونیور و رودریگو را به بیل ترجیح خواهد داد.

از زمان شروع مجدد رقاب های لالیگا، او در اولین بازی تیمش فقط 29 دقیقه در برابر ایبار بازی کرد و یک بار هم در مسابقه مقابل مایورکا در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت. وی در کل 100 دقیقه برای تیمش به میدان رفت.

البته اگر به گذشته برگردیم، وی چهارسال پیش زمانی که مثلت بی بی سی در رئال تشکیل شد، او در کنار رونالدو و بنزما از جایگاه فوق العاده ویژه ای در تیمش برخوردار بود.

بیل بهترین فصلش را در سال 2016 با رئال سپری کرد، فصلی که با هدایت مشترک بنیتز و زیدان 19 گل در 31 بازی تیمش برای رئال به ثمر رساند و در همان سال نیز با کهکشانی ها قهرمان اروپا شد.

گرت بیل که در رقابت های این فصل فقط 16 بار به میدان رفته و 2 گل نیز به ثمر رسانده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала