Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کرونا به نفع زیدان؛ سه ستاره ای که به مسابقه سیتی رسیدند

© REUTERS / SERGIO PEREZSoccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v Villarreal - Alfredo Di Stefano Stadium, Madrid, Spain - July 16, 2020 Real Madrid's Sergio Ramos and teammates celebrate with the trophy after winning La Liga, as play resumes behind closed doors following the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19)
Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v Villarreal - Alfredo Di Stefano Stadium, Madrid, Spain - July 16, 2020   Real Madrid's Sergio Ramos and teammates celebrate with the trophy after winning La Liga, as play resumes behind closed doors following the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در صورتی که دیدار رئال مادرید با منچسترسیتی در تاریخ از قبل مشخص شده آن برگزار میشد، سه ستاره تیم زیدان نمیتوانستند در این مسابقه رئال را همراهی کنند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال رئال مادرید سه بازیکنی را در دیدار برگشت مقابل منچسترسیتی به همراه خواهد داشت که اگر بازی در تاریخ 17 مارچ برگزار میشد، نمیتوانستند تیم شان را همراهی کنند.

ادن هازارد، مارکو آسنسیو و تیبو کورتوآ بازیکنانی بودند که به دلیل مصدومیت از حضور در بازی برگشت محروم بودند. اما تعطیلی رقابت ها بخاطر بحران کرونا این فرصت را در اختیار ستاره های رئال قرارداد تا خود را به این مسابقه حساس برسانند.

البته تنها بازیکنی که هم در آن تاریخ مصدوم بود و هم در مسابقه پیش رو، مارسلو است که بدون شک نمیتواند تیمش را در این جدال حساس همراهی کند.

زیدان بدون شک در این جدال به جای مارسلو از فرلاند مندی در ترکیب تیمش استفاده خواهد کرد.

البته تیم زیدان غائب بزرگ به نام سرخیو راموس خواهد داشت که به دلیل محرومیت این دیدار را از دست داده و میلیتائو برزیلی میتواند جای او را در قلب خط دفاع تیمش در کنار واران پر کند.

پپ گواردیولا نیز برای این جدال حساس سرخیو آگوئرو بنجامین مندی را با خود نخواهد داشت.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала