Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت چلسی و آرسنال بر سر جذب هافبک سالزبورگ + عکس

© Sputnik / Артур Лебедев /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال روستوف Футбол. РПЛ. Матч "Сочи" - "Ростов"
تیم فوتبال روستوف  Футбол. РПЛ. Матч Сочи - Ростов - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو باشگاه لندنی در نقل‌وانتقالات پیش رو، برای تقویت خط میانی تیم‌های شان سخت تلاش دارند و برای جذب دومینیک سوبوسلای هافبک مجارستانی سالزبورگ رقابت‌ خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه‌های چلسی و آرسنال در فصل گذشته لیگ برتر انگلیس، مشکلات زیادی در خط میانی داشتند و فرانک لمپارد و میکل آرتتا تلاش دارند تا با جذب بازیکنان با کیفیت این مشکلات را برای فصل جدید به حداقل برسانند.

هر دو باشگاه گزینه‌هایی را برای به خدمت گرفتن در نظر دارند که یکی از گرینه‌ها دومینیک سوبوسلای هافبک مجارستانی سالزبورگ است.

سوبوسلای پس از جدایی هالند و مینامینو با 7 گول و 11 پاس گول یکی از بهترین‌های سالزبورگ در فصل گذشته بود و باشگاه‌هایی از ایتالیا و اسپانیا نیز به دنبال این بازیکن اند.

View this post on Instagram

A post shared by Szoboszlai Dominik (@szoboszlaidominik) on

ارزش این هافبک جوان 26 میلیون یورو پیش‌بینی شده که با توجه به توانایی‌های این بازیکن دارد، به نظر می‌رسد که دو باشگاه لندنی مشکلی برای پرداخت آن نخواهند داشت.

این در حالی‌ست که سوبوسلای نیز خواهان جدایی از باشگاه اتریشی است و اگر باشگاهی با خود بازیکن به توافق برسد، با اعمال فشار بر سالزبورگ می‌تواند این هافبک او را با قیمت نازل‌تر به خدمت بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала