Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نقطه ضعف بزرگ فن‌دایک

© REUTERS / Phil NobleИгрок ФК "Ливерпуль" Вирджил ван Дейк в матче с "Вест Хэм Юнайтед"
Игрок ФК Ливерпуль Вирджил ван Дейк в матче с Вест Хэм Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کولو توره مدافع سابق باشگاه لیورپول، معتقد است که فن‌دایک با وجود آن‌که در خط دفاعی فوق‌العاده است اما نقطه ضعف بزرگی دارد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه لیورپول پس از به خدمت گرفتن ورجیل فن‌دایک در سال 2018 از باشگاه ساوتهمپتون، عملکرد خارق‌العاده در خط دفاع داشته و این مدافع هالندی رهبر مقتدر برای سرخ‌های آنفیلد بوده است.

فن دایک-بازیکن لیورپول - اسپوتنیک افغانستان
لیورپول با فن دایک تمدید می کند

این مدافع قامت بلند اما نقطه ضعف بزرگی دارد و کولو توره مدافع سابق لیورپولی‌ها این موضوع را در گفت‌وگو با استتس پروفرم نیوز، بیان داشت و از فن‎‌دایک خواست تا در موقعیت‌های تک به تک عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

او گفت:" او بازیکنی باورنکردنی‌ و سطح بالاست. سرعت و قد خوب دارد و می‌تواند خوب بپرد. او تکنیک بالایی دارد. می‌تواند با پاس‌های بلندش روند بازی را تغییر دهد. او تمام ویژگی‌های لازم را دارد. اما متأسفانه که نقطه ضعف بزرگی دارد و من ندیدم که بازیکنان را در نبرد تک به تک به چالش بکشد. از نظر من این نقطه ضعف اوست! او واقعا بلند است و اگر با توپ به سمتش حمله کنید دچار مشکل می‌شود. اگر در حمله تک به تک تهاجمی باشید فکر می‌کنیم بتوان از او عبور کرد."

توره در حالی از فن‌دایک انتقاد می‌کند که این مدافع سال قبل با درخشش خودش در خط دفاع، لیورپول را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا ساخت و در فصل گذشته لیگ برتر هم با نمایش عالی به حسرت 30 ساله لیورپول پایان بخشید و با این تیم قهرمان لیگ شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала