Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تنها شرط بارسایی‌شدن لاوتارو

© REUTERS / SERGIO PEREZУдар Лаутаро Мартинеса по воротам
Удар Лаутаро Мартинеса по воротам  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طبق گزارش های منتشر شده در اسپانیا، بارسلونا در صورت خروج لوئیز سوارز، لاوتارو مارتینز، مهاجم اینتر میلان را خواهد خرید.

به گزارش اسپوتنیک، مهاجم آرجنتینی امسال با انتقال به نیوکمپ ارتباط کاملی داشته و توسط باشگاه سن سیرو حدود 98 میلیون پوند ارزش گزاری شده است.

مارتینز در این فصل 19 گل برای تیم آنتونیو کونته به ثمر رسانده است و به احتمال زیاد چهارشنبه شب در مصاف اینتر در لیگ اروپا مقابل ختافه گزینه‌ی اصلی خط حمله خواهد بود.

اما براساس روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو، انتقال مهاجم اینتر میلان به اسپانیا بستگی به آینده شماره 9 فعلی بارسلونا لوئیز سوارز دارد.

در این گزارش آمده است که مهاجم اروگوئه‌ای از لیگ برتر فوتبال در آمریکا پیشنهادی دارد و می تواند با وجود به ثمر رساندن 16 گل لیگ در لیگ برای این فصل از بارسلونا، از این تیم خارج شود.

اگر سوارز تصمیم به خروج از بارسا بگیرد، احتمالاً این باشگاه برای جذب مارتینز اقدام می‌کند، چون آن‌ها لاوتاور را جانشین طولانی مدت بازیکن با تجربه اروگوئه‌ای می دانند.

​اگر مهاجم انتخاب اول بارسلونا تصمیم به ماندن در این باشگاه بگیرد، موندو دپورتیوو می گوید که مارتینز توافق دارد تابستان آینده به بارسلونا بپیوندد، در حالی که سوارز 33 ساله صدرنشین مهاجمان برای فصل 2020-21 است.

تیم کاتالان نمی خواهد که مارتینز در زمان حضورش در نیوکمپ روی نیمکت بنشیند، زیرا رئیس جوزپه ماریا بارتومئو نمی تواند به دنبال تأثیرات ناکام عثمان دمبله، آنتوان گریزمان و فیلیپه کوتینیو در بارسلونا، اشتباه گران دیگری را انجام دهد. .

در میان غول های لالیگا نگرانی‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه آیا آنها می توانند در بحران اقتصادی کنونی که توسط همه گیر کروناویروس اعمال شده است، پول لازم به مهاجم اینتر میلان را بپردازند.

طبق گزارش ها ، بارسلونا قصد دارد تابستان ستاره های گران قیمت خود را به فروش برساند و بازیکنانی همچون کوتینیو و مدافع ساموئل امتیتی ​​را به تیم‌های دیگری واگذار کند.

آنها قبلاً در قرارداد 67 میلیون پوندی، آرتور ملو هافبک بسیار سطح بالای خود را را به یوونتوس فروخته اند، هرچند که بارسلونا نیز میرالم پیانیچ هافبک بانوی پیر را با انتقال 54 میلیون پوندی به خدمت گرفته است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала