Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کسپر هم مثل پدرش رویای منچستری‌شدن را دارد

© Sputnik / Георгий Зимарев /  مراجعه به بانک تصاویر " کاسپراشمایکل دروازه‌بان لسترسیتی Russia World Cup Denmark Arrival
 کاسپراشمایکل دروازه‌بان لسترسیتی  Russia World Cup Denmark Arrival - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هم‌تیمی پیشین کسپر اشمایکل دروازه‌بان لسترسیتی از تمایل این بازیکن برای پیوستن به تیم سابق پدرش خبر داده است.

به گزارش اسپوتنیک، میکل بیشوف، هم تیمی سابق کسپر اشمایکل در منچسترسیتی، می‌گوید که بزرگترین رویای این بازیکن پیوستن به منچستریونایتد است و برای تحقق این امر دست به هر کاری می‌زند.
اشمایکل در طول  15 سال زندگی حرفه‌ای خود که پس از رسیدن به تیم بزرگسالان سیتی در سال 2005 آغاز شد، دوران درخشانی را پشت سر گذاشته است. بازیکن تیم ملی دانمارک 4 سال در ورزشگاه اتحاد حضور داشت اما در نهایت نتوانست پیراهن شماره یک این تیم را به دست بیاورد و بارها به صورت قرضی به تیم‌های دیگر ملحق شد.

او در نهایت در سال 2009 به ناتز کانتی رفت، از آنجا به لیدز پیوست و در همین تیم بود که توانست توجه لستر را جلب کند. او در سال 2011 به جمع روباه‌ها پیوست و توانست با این تیم قهرمانی لیگ برتر را جشن گرفته و 378 بازی با پیراهن آنها نیز انجام دهد. او این فصل نیز عملکرد درخشانی داشت و 13 کلین شیت به ثبت رساند تا لستر در رده پنجم جدول رده بندی قرار بگیرد.

View this post on Instagram

A post shared by About United (@about.utd) on

 با توجه به مشکلاتی که دخیا اخیراً در ترکیب یونایتد داشته حالا کسپر یکی از گزینه‌های مطرح شده برای حضور در این تیم و جانشینی پیتر اشمایکل، پدرش، است که روزی دروازه بان افسانه‌ای اولدترافورد بود. 

میکل بیشوف که پیش از این در سیتی با اشمایکل هم بازی بوده، می‌گوید: " یونایتد مشکلی با 33 ساله بودن او ندارد. موفق‌ترین دروازه بان باشگاه در سال‌های اخیر نیز در دهه 30 سالگی است. او به راحتی می‌تواند سه یا چهار سال خوب بازی کند. اشمایکل یکی از بزرگترین طرفداران یونایتد است. او همیشه اینطور بوده و خواهد بود. اگر بتواند به این تیم ملحق شود بزرگترین رویایش رنگ واقعیت به خود گرفته است. اگر کسپر این فرصت را داشته باشد که فقط ده دقیقه برای یونایتد بازی کند از خوشحالی به هوا می‌پرد. این اتفاق همین قدر برای او بزرگ و مهم است. او به قدری هوادار این تیم است که برای پیوستن به این باشگاه دست به هر کاری می‌زند. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала