Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد منتظر پیشنهاد برای لینگارد

© AP PhotoManchester United's Paul Pogba, Marcus Rashford and Jesse Lingard react to defeat to Cardiff in the last game of the season
Manchester United's Paul Pogba, Marcus Rashford and Jesse Lingard react to defeat to Cardiff in the last game of the season - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شیاطین سرخ در نقل‌وانتقالات پیش رو پیشنهادات برای جسی لینگارد را بررسی خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک، جسی لینگارد ملی پوش انگلیسی باشگاه منچستریونایتد در این فصل روزهای دشواری را پشت سر گذاشته و شرایط مناسبی ندارد.

جیدون سانچو بازیکن دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
هزینه 120 میلیون یورویی یونایتد برای شکار جیدون سانچو

این بازیکن که در دو بازی اخیر یونایتد برابر لستر و لاسک نمایش خوبی داشته و گولزنی کرده، امیدوار است در یونایتد بماند.

 این هافبک 27 ساله اما با وجود این درخشش، در فهرست فروش شیاطین سرخ قرار گرفته است و این باشگاه در نقل‌وانتقالات پیش رو پیشنهادات برای او را بررسی خواهد کرد.

براساس گزارش روزنامه گاردین، اوله گونار سولسشر که یکی از حامیان لینگارد است و او را در آکادمی یونایتد هدایت کرده، مخالف جدایی او است اما بخاطر جمع آوری پول برای تأمین هزینه جیدون سانچو مجبور است به جدایی او تن دهد.

گفته‌ می‌شود که یونایتد مبلغ 20 میلیون یورو بر روی این بازیکن قیمت گذاشته است و به پیشنهادات کمتر از آن توجه نخواهد کرد.

جسی در حالی در فهرست فروش یونایتد قرار گرفته که پس از پیوستن فرناندز به این تیم و نمایش درخشان گرینوود، این بازیکن به حاشیه رفت و جایگاه اصلی خود را در ترکیب شیاطین سرخ از دست داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала