Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وینگر جوان یونایتد در آستانه انتقال قرضی به بوندس‌لیگا

© Sputnik / Владислав Воднев /  مراجعه به بانک تصاویر منچستریونایتد Kazakhstan Soccer Europa League Astana - Manchester United
منچستریونایتد Kazakhstan Soccer Europa League Astana - Manchester United - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستر یونایتد قرار است به تاهیت چونگ وینگر هالندی خود اجازه دهد تا به صورت قرضی به وردربرمن بپیوندد.

به گزارش اسپوتنیک، منچستر یونایتد آماده است تا تاهیت چونگ وینگر جوان خود را به وردربرمن قرض بدهد. این بازیکن 20 ساله روز جمعه به دنبال حضور 25 دقیقه و به عنوان یار تعویضی در بازی پنج شنبه لیگ اروپا با لاسک اتریش، با اوله گونار سولسشایر دیدار و گفتگو کرد و سرمربی یونایتد خوشحال است که به هلندی اجازه می دهد تا این تیم را ترک کند و زمان بازی بیشتری کسب کند.

برِمن مشتاق است که چونگ را با قرارداد قرضی دو ساله به خدمت بگیرد، اما هنوز شرایطی در مورد پرداخت مبلغ قرارداد قرضی و حقوق نهایی نشده است.

View this post on Instagram

A post shared by @united_forever08 on

فرانک بامان، مدیر ورزشی وردر گفت: "این که ما در حال تغییر هستیم، این واقعیت است. ما در حال گفتگو هستیم. با چند طرف طرف هستیم. برخی از مسائل هنوز هم باید روشن شود و ما باید موافقت کنیم. در حال حاضر ، این مورد نیست ... "

یونایتد هنوز هم قصد دارد در صورت تمایل به توافق با بوروسیا دورتموند و استون ویلا به ترتیب توافق کند در تابستان امسال جیدون سانچو و جک گریلیش را امضا کند. ورود آنها باعث می شود که چونگ بیشتر از دستور پیمایش پایین بیاید.

یونایتد همچنین در مورد قرض دادن دیگو دالوت و آندریاس پریرا سؤالاتی در مورد باشگاه ارائه داده است. جسی لینگارد، فیل جونز و کریس اسمالینگ نیز مورد بحث قرار گرفته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала