Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرتور اجازه ورود به نیوکمپ را پیدا نکرد

© AP Photo / Manu FernandezАртур Мело, фото из архива
Артур Мело, фото из архива - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آرتور ملو هافبک برازیلی خودش را به نیوکمپ رسانده بود تا بازی بارسلونا و ناپولی را از سکوها تماشا کند؛ اما این اجازه به او داده نشد.

به گزارش اسپوتنیک، هافبک برازیلی در تمرینات اخیر بارسا شرکت نکرده است که این رفتارش مدیران بارسلونا را عصبانی کرده بود. مدیران تیم کاتالان هم از او انتقام گرفتند و این بازیکن را به ورزشگاه راه ندادند.

آرتور دیروز در زمین تمرین بارسلونا حضور پیدا کرد تا تست کرونای وی مشخص شود. این بازیکن با توجه به این که دو هفته به برازیل رفته بود، دیروز تست داد اما با توجه به این که هنوز نتیجه تست کرونای وی مشخص نیست، این بازیکن حق حضور در ورزشگاه نیوکمپ را نداشت و بدین ترتیب باشگاه بارسلونا با رعایت پروتکل های بهداشتی تعیین شده توسط یوفا، آرتور را به خانه فرستاد تا بازی را از طریق تلویزیون تماشا کند.

View this post on Instagram

A post shared by ESPN Fútbol Club (@espnfutbolclub) on

باشگاه بارسلونا منتظر جلسه قریب الوقوع میان ارتور و اریک آبیدال است تا شرایط این بازیکن مشخص شود. ارتور قطعا فصل بعد راهی یووه می شود اما کاتالان ها می خواهند به خاطر غیبتش در تمرینات اخیر او را با جریمه نقدی مواجه کنند.در صورتی که بارسلونا بتواند ناپولی را شکست بدهد و به مرحله بعدی صعود کند، احتمال حضور آرتور در تمرینات وجود دارد اما باید دید که چه اتفاقی رخ می دهد. ملو تا سال 2025 با یوونتوس قرارداد بسته و به زودی راهی تورین می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала