Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتلتیکو و احتمال جذب لاکازت

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر الکساندر لاکازت Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - "Арсенал"
الکساندر لاکازت Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - Арсенал - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ممکن است در نقل‌وانتقالات تابستانی جاری باشگاه اتلتیکو مادرید اقدام به جذب مهاجم فرانسوی پیشین المیپک لیون فعلی آرسنال کند.

به گزارش اسپوتنیک، لاکازت مهاجم فرانسوی آرسنال شاید همچون تابستان گذشته مذاکراتی را برای حضور در اتلتیکو انجام بدهد.

نشریه انگلیسی دیلی استار گزارش داده است که آرسنال در صورت ماندن و تمدید قرارداد اوبامیانگ درها را به روی فروش مهاجم فرانسوی باز خواهد کرد.این بازیکن در لندن حس خوبی ندارد. خرید وی حدودا 30 میلیون یورو هزینه دارد. البته اتلتیکو قبل از آن باید تکلیف بازیکنان دیگرش همچون دیگو کاستا و کورئا را مشخص کند و بعد از آن به سراغ خرید در خط حمله برود.

اتلتیکو مادرید البته در حال حاضر تمام تمرکز خود را روی حضور در لیگ قهرمانان اروپا گذاشته است. آنها باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف لایپزیش بروند. تیم مادریدی اگر بتواند پیروز شود و به نیمه نهایی برسد، فرصتی طلایی خواهد داشت تا طلسم شکنی کند و برای اولین بار در شهر لیسبون قهرمان اروپا شود. اتلتیکو در سال 2014 در شهر لیسبون مقابل رئال مادرید فرصت قهرمانی اروپا را از دست داد و به نوعی در این شهر به دنبال انتقام گرفتن خواهد بود. لاکازت در صورت پیوستن به اتلتیکو می تواند به مکمل آلوارو موراتا در خط حمله تیم سیمئونه تبدیل شود. این بازیکن در لندن به اهدافی که می خواست، نرسید و به همین خاطر احتمال جدایی او کم نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала