Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کسی در تیم ما نباید به فکر رکورد فردی باشد

© REUTERS / Lisi NiesnerГлавный тренер «Манчестер Юнайтед» Уле Гуннар Сульшер
Главный тренер «Манчестер Юнайтед» Уле Гуннар Сульшер - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سولسشایر سرمربی منچستریونایتد در نشست خبری پیش از دیدار با کُپنهاگن حاضر شد.

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد فردا شب باید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا به دیدار کپنهاگن دانمارک برود.

اوله گونار سولسشایر، سرمربی نارویایی منچستریونایتد پیش از این دیدار به مهاجمان تیمش هشدار داد و گفت: "به هیچ وجه دوست ندارم مهاجمان تیم من برای خود بازی کنند و فکر گلزنی و رکورد شخصی باشند. اگر بفهمم بازیکنی به خودش فکر می کند و موفقیت فردی را در اولویت قرار می دهد او را بازی نمی دهم. تاکنون ارتباط خوبی بین مارکوس راشفورد و آنتونی مارسیال برقرار بوده است و امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد. بارها شاهد بوده ام که این دو موقعیت های خوب را به هم پاس می دهند چون همه بازیکنان باید بدانند موفقیت تیمی خیلی مهمتر از موفقیت فردی است."

سرمربی شیاطین سرخ در مورد مصدومان تیمش گفت:

 "فیل (جونز)، آکسل (توانزبه) و لوک (شاو) سه بازیکنی هستند که همراه ما نخواهند بود. "

وی در مورد پیشروی قدم به قدم در لیگ اروپا گفت:
 "برای من تنها این مسابقه اهمیت دارد. این یک رقابت حذفی است و ما نمی توانیم خیلی به آینده نگاه کنیم؛ در اینجا اگر خوب کار نکنی، باید به خانه برگردی.  "

سولسشر در مورد پوگبا و ماندنش در یونایتد نیز گفت:
"به سوالات متعددی در مورد پل جواب داده ام. خوشحال هستیم که بار دیگر بازی می کند، آماده است، از فوتبالش لذت می برد و مطابق انتظار در حال جبران کردن دوران غیبت خودش است. به تمرینات اضافی می پردازد و همیشه شخصیت خیلی خوبی داشته است. امیدوارم دوباره شاهد این باشیم که جام قهرمانی این رقابت ها را بالای سر می برد. پل یک پسر حرفه ای و فوق العاده است که ما از حضورش در تیم خوشحال هستیم.  "

دو راهی استفاده از دخیا یا رومرو
 "به نظرم به خاطر داشته هایمان در خط دروازه، باید خوش شانس ترین مربی دنیا باشم. سرجیو، داوید و دین (هندرسون) سه دروازه بان درجه یک هستند. این فصل اهمیت سرجیو برای ما را نشان داد. داوید هم برای تیم کارآمد بوده است. خواهیم دید که چه تصمیمی برای آینده می گیریم. آیا تصمیم گیری سخت است؟ بله ولی این از آن دست مشکلات خوب است. "

سولسشر در مورد مارسیال
 "آنتونی در این فصل از جوانب بسیاری در بازی خود قدم های بزرگی برداشت. از به ثمر رسیدن گل های ساده توسط او خوشم می آید. می دانم که می تواند گل های تماشایی هم بزند. در سالن بدنسازی روی قدرت بدنی خودش کار می کند. او از جنبه قوای جسمانی، در بهترین مقطع دوران حرفه ای خودش به سر می برد. قطعا چیزهای بیشتری از او خواهیم دید.  "

سولسشر درباره دین هندرسون
 "رقابت برای پست ها خوب است. ما سرخیو، داوید و دین را در اختیار داریم. نگه داشتن هر سه نفر آن ها در باشگاه دشوار خواهد بود، بنابراین خواهیم دید که چه تصمیمی اتخاذ می شود. "

رقابت برای گلزنی
 "گلزنی برای مهاجمان خوب است و به آن ها انگیزه می دهد. هر سه مهاجم ما از هم حمایت کرده اند. امیدوارم به پیشرفت شان ادامه بدهند چون در این صورت دوران هیجان انگیزی برای یونایتد رقم خواهد خورد.  "

 کاهش فشارها برای نتیجه گیری در اروپا با سوم شدن در لیگ؟

"فکر نمی کنم این طور باشد. با این دید که لیگ اروپا شانس خیلی خوبی برای ما است، این فصل را شروع کردیم. می خواستیم یک جام بگیریم و تعدادی از جوانان تیم را پرورش دهیم. تا کنون برای ما عالی بوده است. اگر در لیگ قهرمانان حضور داشتیم، احتمالا چندان از میسون (گرینوود) و برندن (ویلیامز) استفاده نمی کردیم. لیگ اروپا برای حفظ ایجاد روحیه همکاری و همدلی در تیم خوب بود. برندن قرار است در یک چهارم نهایی بازی کند و این دستاورد خیلی خوبی برایش محسوب می شود. برای ما هم عالی بوده است. "

بردهای پیاپی منچستریونایتد
 "در طول فصل پیشرفت کردیم. ترکیبی داشتیم که برای یکدیگر تلاش می کردند. یکسری تغییرات در پنجره زمستانی باعث تقویت تیم شد. با توجه به کار گروهی مان به یک فرم خوب رسیدیم. بازیکنان از مصدومیت برگشته اند و یک باخت طی 23 بازی عملکرد بدی نیست. "

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала