Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازیکن کرونایی بارسا مشخص شد + عکس

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از اعلام‌شدن آزمایش مثبت بازیکن بارسلونا، حالا نام بازیکن نیز مشخص شده‌است.

به گزارش اسپوتنیک، ژان کلیر تودیبو مدافع جوان و فرانسوی بارسلونا بازیکنی است که تست کرونایش مثبت شده است. این بازیکن با انتشار پستی در اینستاگرام از این موضوع پرده برداشت، همچنین او در فهرست 26 نفره بارسا برای تقابل با بایرن قرار نگرفته است.

تودیبو بازیکن فوتبال اهل فرانسه است و 21 سال سن دارد، از باشگاه‌هایی که وی در آن بازی کرده‌است می‌توان به تولوز، بارسلونا و شالکه 04 اشاره کرد.

View this post on Instagram

A post shared by Jean-Clair Todibo (@jctodibo) on

او در اختیار بارسلونا قرار دارد و بازیکن این تیم به حساب می‌آید. او اکنون به صورت قرضی در تیم شالکه بازی می‌کرد (با بند خرید اختیاری 25میلیون یورویی).

در تاریخ 8 جنوری سال 2019، تودیبو با بارسلونا به توافق رسید که در صورت تمدید قرارداد او با تولوز، در جولای سال 2019 به آنها بپیوندد. با این حال، طرف اسپانیایی انتقال را جلو انداخت و وی در تاریخ 31 جنوری 2019 به این باشگاه پیوست. وی 22مین بازیکن فرانسوی بود که برای بارسلونا بازی کرد و پیراهن شماره6 را به دست آورد. او اولین بازی خود را برای بارسلونا در بازی لالیگا برابر هوئسکا در تاریخ 13 اپریل با نتیجه 0-0 انجام داد. او بخاطر عملکردش مورد تمجید زیادی قرار گرفت.

 در ۱۵ جنوری سال 2020، تودیبو تا پایان فصل با گزینه خرید 25 میلیون یورو به اضافه 5 میلیون یورو به اضافه پاداش، به باشگاه شالکه 04 در بوندس لیگا قرض داده شد. در ماه مارچ، تودبیو به عنوان بازیکن ماه شالکه توسط هواداران معرفی شد.

تودیبو در تاریخ 16نوامبر 2018، در یک تساوی 1-1 دوستانه با سوئیس در کارتاخنا، اسپانیا، اولین بازی بین‌المللی خود برای زیر 20 سال فرانسه را انجام داد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала