Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کورتوا شماره 1 رئال شد + عکس

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا Russia Soccer Champions League
تیبو کورتوا Russia Soccer Champions League - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیبو کورتوا دروازه‌بان بلجیمی رئال مادرید که فصل خوبی را در لالیگا پشت سر گذاشت و جایزه زامورا را کسب کرده، شماره پیراهن خود را عوض کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید به تدریج آماده فصل جدید می شود. یکی از اخبار عادی پیش از شروع هر فصل مربوط به تغییر شماره بازیکنان است. حالا اولین بازیکن رئال مادرید که شماره پیراهن خود را برای فصل جدید تغییر داده است، تیبو کورتوا است که در فصل 21-2020 شماره خود را از 13 به یک تغییر خواهد داد.

کورتوا در دوران فوتبالش برای اولین بار در سطح باشگاهی شماره یک را به تن می کند. تیبو به شماره 13 علاقه خاصی دارد که هم در اتلتیکو و هم در چلسی این شماره را به تن کرده است. او در تیم خنک شماره 28 را داشت. تیبو در فصل اولش در رئال مادرید  شماره 25 را پوشید چرا که شماره 13 در اختیار کاسیا بود و شماره یک در اختیار کیلور ناواس بود.

View this post on Instagram

A post shared by Real Madrid News (@madridsta.news1) on

کاسیا در زمستان همان سال از رئال مادرید رفت و کیلور یک سال پیش از رئال مادرید جدا شد. اما مشکل این جا بود که دروازه بان کاستاریکایی خیلی دیر به پی اس جی رفت و کورتوا بر اساس قوانین نمی توانست شماره اش را عوض کند. بدین ترتیب تیبو در فصل گذشته شماره 13 را پوشید که البته با این شماره خیلی موفق بود و با کسب جایزه زامورا بهترین دروازه بان فصل لالیگا شد.

بدین ترتیب کورتوا با پوشیدن شماره یک می تواند تلاش کند تا خودش را به سطح دروازه بان های بزرگ تاریخ رئال مادرید نظیر زامورا، میگل انخل، بویو و کاسیاس برساند. تیبو بدین ترتیب هم در رئال مادرید و هم تیم ملی بلژیک شماره یک را به تن می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала