Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی – اینتر؛ انتقالی که حالا جدی تر شده است

© REUTERS / Juan MedinaЛионель Месси на матче "Барселона" - "Реал Мадрид"
Лионель Месси на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برخی منابع خبری در ایتالیا میگویند با حذف تاریخی بارسا از لیگ قهرمانان، پروسه انتقال مسی به اینتر جدی تر دنبال خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، به دنبال شکست تحقیر آمیز هشت بر دو بارسلونا مقابل بایرن مونیخ و حذف این تیم از رقابت های لیگ قهرمانان، یک بار دیر پروسه انتقال و علاقه اینتر برای جذب مسی در رسانه های ایتالیایی شنیده میشود.

مسی پس از شکست دیشب تیمش برابر بایرن مونیخ شرایط بسیار سختی را سپری میکند و امروز هم منابع خبری در اسپانیا گزارش کردند فوق ستاره آرژانتینی هشدار داده در صورتی که در کار فنی و مدیریتی باشگاه تغییراتی اساسی ایجاد نشود، وی حاضر به تمدید قرارداد با بارسا نیست و از جمع آبی اناری ها جدا خواهد شد.

همین گمانه زنی ها کافی بود تا این که مسی یک بار دیگر در تیتر رسانه های ایتالیایی قرار بگیرد و پروسه انتقالش به اینتر دوباره زبان زد شود.

حالا به نظر میرسد با توجه به شرایطی که بارسا دارد بیشتر از هر زمان دیگری این انتقال جدی شده است.

مخصوصا این که چند روز پیش هم مسی و هم پدرش در شهر میلان ایتالیا خانه خریداری کردند. همین موضوع نیز شایعه این انتقال را فوق العاده داغ کرد.

با این حال گزارش شده که اگر مسی بارسا را ترک کند، راهی یکی از تیم های سیتی و اینتر خواهد شد. البته پی اس جی هم به دنبال جذب این بازیکن هست، اما به نظر نمیرسد مسی فرانسه را برای ادامه فوتبالش انتخاب کند.

قرار داد لئو در تابستان 2021 با بارسا به پایان میرسد و این اتفاقات باعث شده تا موضوع تمدید قرارداد کماکان یک کلاف سر درگم باشد.

با این حال روز دوشنبه جلسه مهمی برای مشخص شدن وضعیت بارسا برگزار خواهد شد که به نظر میرسد مهم ترین آن اخراج کیکه ستین از سمت مربیگری آبی اناری ها باشد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала