Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوگبا – دیبالا؛ مبادله ای که جدی به نظر میرسد

© AP Photo / Jon SuperManchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018
Manchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر میرسد دو باشگاه یوونتوس و یونایتد بر سر مبادله دو بازیکن تیم شان به توافق نزدیک هستند.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس مدت هاست به دنبال بازگرداندن پوگبا به تورین است و یونایتد نیز از فصل پیش برای به خدمت گرفتن دیبالا پافشاری میکند.

حالا برخی منابع خبری در انگلیس میگویند دو باشگاه بر سر این مبادله به توافق نزدیک شده اند.

با این حال روزنامه سان میگوید هر دو بازیکن وضعیت پایداری در تیم های شان ندارند.

پوگبا قراردادش سال آینده با یونایتد تمام میشود و احتمال دارد در این تابستان الترافورد را ترک کند. از سویی دیبالا هم که بر سر تمدید قراردادش با مدیران یووه شرط گذاشته و خواهان افزایش دستمزدش شده است.

این در حالیست که پیرلو سرمربی جدید بیانکونری به تازگی به مدیران تیمش توصیه کرده برای بازگشت پوگبا به تورین دست به کار شوند.

دیروز جمعه نیز توتواسپورت در گزارشی مدعی شد پائولو دیبالا که اخیراً عنوان ارزشمندترین بازیکن سری آ در فصل 20-2019 را به خود اختصاص داد، ممکن است قربانی تأمین بودجه لازم برای یوونتوس به منظور فعالیت‌های این باشگاه در بازار نقل‌وانتقالات شود.

بر اساس گزارش توتو اسپورت، یوونتوس ممکن است دیبالای 26 ساله را به‌عنوان بخشی از معامله به خدمت گرفتن پل پوگبا به منچستریونایتد پیشنهاد دهد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала