Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیون غول دیگر را هم کُشت؛ پپ باز هم مرد اروپا نشد

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر لیون
لیون - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستر سیتی با قبولی شکست در برابر المپیک لیون باری دیگر از صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا باز ماند.

به گزارش اسپوتنیک، در چارچوب بازی چهارم و پایانی از دور یک چهارم نهایی رقابت های چمپیونس لیگ، تیم های فوتبال منچسترسیتی و المپیک لیون در ورزشگاه خوزه آلوالده لیسبون در پرتگال به مصاف رفتند که این دیدار با نتیجه عجیب سه بر یک به سود نماینده فرانسه به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا و در دقیقه 24 مکسول کورنه دروازه آبی های شهر منچستر را به سود لیونی ها باز کرد در ادامه و در دقیقه 69 کیوین دیبروینه با پاس به عقب زیبای رحیم استرلینگ توانست با شوتی دقیق دروازه لیون را بگشاید، در ادامه و در دقایق 79 و 87 موسی دمبله مهاجم فرانسوی و تازه به میدان آمده المپیک لیون دو گل دیگر را برای این تیم به ثمر رساند تا لیون رودی گارسیا موفق به شکست مردان پپ گواردیولا شود.

View this post on Instagram

A post shared by Goal (@goalglobal) on

به این ترتیب لیون با شکست گواردیولا به جمع چهار تیم برتر و به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و حریف بایرن مونیخ در این مرحله شد که بازی بین این دو تیم چهارشنبه هفته جاری 29 اسد 99 ساعت 11:30 شب به وقت افغانستان برگزار خواهد شد.

منچسترسیتی نیز با پذیرفتن شکست برای چهارمین فصل پیاپی با پپ گواردیولا موفق به صعود به سِمی فاینل لیگ قهرمانان اروپا نشد تا ناکامی بزرگ دیگری برای مالکان اماراتی و گواردیولا در منچسترسیتی رقم بخورد، در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی سه شنبه هفته جاری 28 اسد تیم های پاریسن جرمن فرانسه و آربی لایپزیگ ساعت 11:30 شب به وقت افغانستان با هم جدال خواهند کرد.

به این ترتیب در مرحله نیمه نهایی این فصل چمپیونس لیگ، دو تیم از فرانسه ( لیون و پاریسن جرمن) و دو تیم از آلمان (بایرن مونیخ و لایپزیگ) حضور خواهند داشت.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала