Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مربی لیون: به بازیکنانم افتخار میکنم، با نظم تیمی سیتی را حذف کردیم

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رودی گارسیا سرمربی باشگاه لیون
رودی گارسیا سرمربی باشگاه لیون  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رودی گارسیا سرمربی تیم شگفتی ساز لیگ قهرمانان پس از حذف منچسترسیتی از مرحله یک چهارم، نظم و روحیه تیمی را مهم ترین دلیل پیروزی و صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی رقابت ها میداند.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته تیم فوتبال لیون با حساب سه بر یک از سد تیم پرمهره منچسترسیتی گذشت و موفق شد به عنوان دومین نماینده فوتبال فرانسه به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان راه پیدا کند.

رودی گارسیا سرمربی لیون پس از شکست تاریخی منچسترسیتی و حذف دوباره این تیم از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در نشست خبری گفت: به بازیکنانم افتخار می کنم. به توانایی های خود ایمان داشتیم. می دانستیم مقابل یکی از تیم های درجه یک بازی می کنیم و شانس کمتری هم داریم. رمز موفقیت ما، روحیه یکپارچه تیمی بود. همه برای هم جنگیدند و بازیکنان ذخیره هم وقتی به بازی آمدند، به تیم کمک زیادی کردند.

وی افزود: ما تنها یگ گل از منچسترسیتی دریافت کردیم که این به خاطر روحیه تیمی ما بود. موسی دمبله ناامید شده بود اما همانطور که پیش از بازی گفتم، می‌دانستم که او وقتی به فرم بازی خود بازگردد، تأثیرگذار خواهد بود. خوشحالم که دمبله دو بار در این بازی موفق به گلزنی شد چون او پیش از این در این دوره از رقابت‌ها موفق به گلزنی نشده بود.

او افزود: ما فاتح نبرد تاکتیکی شدیم. بر سیستم خود مسلط بودیم. هنوز بازی هایی در پیش داریم و باید موانع را یکی بعد از دیگری از سر راه برداریم.

سرمربی لیون در مورد تقابل حساس تیمش برابر بایرن مونیخ در نیمه نهایی نیز گفت: اکنون زمان مناسبی برای صحبت در این مورد نیست. بایرن مونیخ مثل یوونتوس و منچسترسیتی برای قهرمانی در این رقابت ها ساخته شده است؛ آنها را شکست دادیم و حالا بازهم نباید خودمان را دست کم بگیریم و محدود کنیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала