Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان گزینه جدی بارسا است+ عکس

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر رونالد کومان سرمربی تیم ملی هالند Belarus Soccer Euro 2020 Qualifier Belarus - Netherlands
رونالد کومان سرمربی تیم ملی هالند  Belarus Soccer Euro 2020 Qualifier Belarus - Netherlands - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منبع نزدیک به باشگاه بارسلونا مدعی است که رونالد کومان سرمربی برحال تیم ملی فوتبال هلند مهم ترین گزینه مدیران بارسا برای جانشینی کیکه ستین است.

به گزارش اسپوتنیک، به دنبال حذف تاریخی و سنگین بارسلونا از لیگ قهرمانان در مقابل بایرن مونیخ، اوضاع در این تیم فوق العاده آشفته و نگران کننده است.

قرار است فردا جلسه ای با ریاست ماریا بارتومئو برگزار شود که در آن به صورت حتمی کیکه ستین از هدایت بارسا اخراج خواهد شد.

از روز گذشته اسامی زیادی برای جانشینی این مربی در رسانه ها منشتر میشود.

 تا کنون نام هایی مانند پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام، ژاوی سرمربی برحال السد قطر، تیری آنری بازیکن سابق بارسلونا، اریگ تن هاگ سرمربی برحال آجاکس هلند و رونالد کومان سرمربی تیم ملی فوتبال هلند برای جانشینی کیکه ستین دیده و شنیده شده است.

اما روزنامه موندودیپورتیوو منبع نزدیک به باشگاه کاتالان تیتر اصلی و روی جلد روزنامه امروزش را به علاقه بارسا به کومان اختصاص داده و مدعی است که کومان هلندی مهم ترین گزینه بارسا برای جاشنینی ستین است.

این در حالیست که کومان 57 ساله قراردادش را تا پایان رقاب های یورو 2021 که قرار است در تابستان آینده برگزار شود، با فدراسیون فوتبال هلند تمدید کرده است، اما برخی رسانه ها میگویند بندی در قرارداد او وجود دارد که اگر بارسا به وی پیشنهاد بدهد، او میتواند نیمکت تیم ملی فوتبال کشورش را رها و سرمربی بارسا شود.

View this post on Instagram

🗞 Aquí os dejamos nuestra portada de hoy domingo 16 de agosto

A post shared by Mundo Deportivo (@mundodeportivo) on

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала