Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دروازه‌بان رُم کرونایی شد+عکس

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر آ اس رم Italy Soccer Champions League Roma - CSKA
آ اس رم Italy Soccer Champions League Roma - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آزمایش کرونای آنتونیو میرانته دروازه‌بان ایتالیایی آ.اس رُم مثبت اعلام شده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر می‌رسد که ویروس کرونا همچنان میان بازیکنان فوتبال قربانی می‌گیرد و این بحران قرار نیست به این زودی ها سایه‌ی خود را از سر فوتبال بردارد.

، ویروس کرونا همچنان چهره های ورزشی را به خود درگیر می‌کند چرا که تست آنتونیو میرانته، دروازه‌بان کهنه کار تیم آ اس رم که از سال 2018 به عنوان دروازه‌بان ذخیره به این باشگاه آمده بود نیز مثبت شده است. اخیرا تست لورنزو دی استفانو، مهاجم سمپدوریا هم مثبت شده بود اما به گزارش توتو مرکاتو، دروازه‌بان آ اس رم تنها بازیکن لیگ ایتالیاست که در حال حاضر مبتلاست و گویا سایر بازیکنانی که مبتلا شده بودند، بهبود یافته اند.

آنتونیو میرانته در پیامی در این خصوص نوشت:" سلام به همه، همانطور که برخی از شما می دانید ، تست کرونای من مثبت شده است. می خواهم به شما بگویم حالم خوب است و هیچ علامتی ندارم. قرنطینه شده‌ام و امیدوارم به زودی بهبود یابم و در اسرع وقت تمرینات را با هم تیمی هایم آغاز کنم. از همه شما بخاطر پیام هایی که برایم ارسال می کنید تشکر می کنم."

این دروازه‌بان که در حال حاضر 37 سال دارد به عنوان دروازه‌بان دوم در تیم آ اس رم فعالیت می‌کند و در فصل 20-2019 در 5 بازی در لیگ ایتالیا دو بار کلین شیت کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала