Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

علاقه‌ی یووه به سوارز؛ لوییزیتو دوست دارد بماند

© REUTERS / SERGIO PEREZلوئیز سوارز
لوئیز سوارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر می رسد لوئیز سوارز یکی از بازیکنان بارسلونا است که در تابستان امسال به سمت دروازه خروج راهی می شود، اما او کمبود پیشنهاد نخواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، لوییز سوارز مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا یکی از جمله بازیکنانی است که زمزمه‌های خروجش بسیار زیاد شنیده می‌شود و در همین حال گزارش‌ها درباره علاقه آژاکس از چند روز پیش شروع شده و حالا به نظر می رسد که یوونتوس مایل است برای این بازیکن 33 ساله پیشنهاد دهد.

به گفته جیاکومو یاکوبلیس روزنامه نگار، سوارز یکی از اهداف یوونتوس در فصل آینده است زیرا آنها به دنبال قهرمانی در سری آ برای دهمین بار پیاپی و لیگ قهرمانان برای اولین بار از فصل 1995/96 هستند.

​باشگاه دیگری که گفته می شود اوضاع سوارز را زیر نظر دارد، باشگاه آمریکایی اینتر میامی که متعلق به دیوید بکهام است می‌باشد و در حال حاضر نیز بلیز ماتویدی را از یوونتوس به خدمت گرفته است.

سوارز رقابت‌های 2019/20 را با 21 گل و 12 پاس گل در 36 بازی در تمامی رقابت‌ها به پایان رساند.

اما اکنون دیاریو اسپورت گفته است که لوئیز سوارز به نزدیکان خود گفته که به طور قطع فصل آینده را در بارسلونا خواهد ماند و هیچ گونه نگرانی درمورد آینده‌اش ندارد و با آرامش به کارش ادامه خواهد داد.

سوارز در تابستان 2014 به بارسلونا آمد و در این مدت در 283 بازی 193 گل به ثمر رسانده است. سوارز در فصلی که گذشت دچار افتی محسوس از نظر جسمانی شده بود و با مصدومیت های مختلفی دست و پنجه نرم کرد. او گل دوم بارسلونا را مقابل بایرن مونیخ به ثمر رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала