Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای عجیب نشریات اسپانیایی؛ ضمانتی برای ماندن مسی نیست

© REUTERS / Guglielmo MangiapaneLos jugadores Lionel Messi (Barcelona) y Diego Demme (Napoli) durante el primer partido (1-1)
Los jugadores Lionel Messi (Barcelona) y Diego Demme (Napoli) durante el primer partido (1-1) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از این‌که بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا اعلام کرد که مسی در این تیم خواهد ماند، حالا اما نشریات و رسانه‌های کشور اسپانیا از امکان ترک نیوکمپ توسط مسی خبر داده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته، ژوزپ ماریا بارتومئو صحبت های مهمی را در مورد آینده‌ی بارسلونا مطرح کرد و گفت که لیونل مسی به طور قطعی در این باشگاه خواهد ماند چرا که این خواسته‌ی خود اوست که در لباس آبی و اناری بازنشسته شود، اما اکنون برخی از رسانه‌های اسپانیایی معتقدند که این حرف ها نمی‌تواند ماندن مسی را در بارسلونا تضمین کند.

لیونل مسی یکی از بدترین فصل‌های دوران فوتبالش را سپری کرد و اکنون شایعات زیادی پیرامون جدایی او مطرح است. رئیس بارسلونا سعی کرد که به شایعات جدایی مسی خاتمه دهد اما رسانه‌های اسپانیا نظر دیگری دارند. از اینتر و منچسترسیتی به عنوان دو مقصد احتمالی مسی نام‌ برده می‌شود.

​بارسلونا پس از شکست سنگین مقابل بایرن مونیخ دست به تحول زد. ابتدا کیکه ستین از بارسا اخراج شد و سپس اریک آبیدال از سمتش برکنار شد. رونالد کومان به عنوان جایگزین ستین به عنوان سرمربی جدید بارسلونا معرفی شد. بارتومئو تاکید داشت که لیونل مسی ستونِ پروژه‌ی کومان خواهد بود اما فوق ستاره‌ی آرژانتینی هنوز هیچ گونه دیدار و گفتگویی با سرمربی جدید بارسلونا نداشته است. روزنامه‌های مارکا و اسپورت کاتالونیا معتقدند که صحبت هایی که توسط بارتومئو مطرح شد صرفا برای بدتر نشدن اوضاع در شرایط فعلی بود و این حرف‌ها به هیچ وجه نمی‌توانند تضمین کننده‌ی ماندن لیونل مسی در بارسلونا باشند.

خاویر بورداس، یکی از مدیران ارشد بارسلونا اخیرا گفته بود:" اگر مسی بخواهد بارسا را ترک کند، تلاشمان را برای متقاعد کردن او برای ماندن خواهیم کرد ، اما مطمئن هستیم که لازم به چنین کاری نخواهد بود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала