Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بنزمای جدیدِ رونالدو کیست؟

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر رائول خیمنز مهاجم مکسیکویی ولورهمپتون
رائول خیمنز مهاجم مکسیکویی ولورهمپتون - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فابیو کاپلو، سرمربی سابق رئال مادرید و یوونتوس می‌گوید که رائول خیمنز می‌تواند نقش بنزما را برای کریستیانو رونالدو بازی کند.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو حدود 9 سال در رئال مادرید بازی کرد و با این تیم به افتخارات بسیاری دست یافت و در این تیم بازیکنان خوب زیادی در کنار وی بازی می‌کردند.

یکی از این بازیکنان، کریم بنزما بود که زوج خوبی را با رونالدو تشکیل داده بود و درخشش و هماهنگی خوبی را از این دو در ترکیب کهکشانی‌ها شاهد بودیم.

طبق گفته فابیو کاپلو، سرمربی پیشین رئال مادرید بانوی پیر، رائول خیمنز یک تیم هم تیمی "ایده آل" برای ستاره یوونتوس کریستیانو رونالدو است. مهاجم گرگ‌ها پس از به ثمر رساندن 27 گل در 55 بازی در بازی‌های فصل 2019-20، به شدت با انتقال به قهرمان سری آ پیوند دارند.

کاپلو معتقد است که بین ملی‌پوش مکسیکویی ولورهمپتون می‌تواند نقشی مشابه آنچه کریم بنزما برای رونالدو در رئال مادرید داشت را انجام دهد.

View this post on Instagram

A post shared by Fuera de Juego (@espn_fdj) on

سرمربی پیشین یووه و مادرید به ESPN گفت: "مشکل یووه این است که آنها باید بازیکنان را بفروشند و سپس به بازار نقل و انتقالات روی آورند. رائول خیمنز را دیدم، او بازیکن مهمی است که کیفیت زیادی دارد.او یک بازیکن ایده آل برای بازی با کریستیانو رونالدو است، زیرا کریستیانو فاقد بازیکنی مثل بنزما در یوونتوس است. و این بازیکن می تواند رائول خیمنز باشد."

کاپلو: یووه فعلی تیمی نیست که وی از داشتن رونالدو انتظار داشته است.

رونالدو در طول فصل 2019-20 در 46 بازی 37 بار به گل رسید اما یووه در مرحله یک هشتم نهایی در لیگ قهرمانان اروپا حذف شد قبل از اینکه مائوریزیو ساری به عنوان سرمربی اخراج شود.

کاپلو معتقد است که وقفه مسابقات بخاطر کرونا ویروس، یووه را تحت تأثیر قرار داده است یووه‌ای که توسط آندره آ پیرلو وارد برنامه جدید می شود.

وی گفت: "این کار انجام نشده است زیرا آنها بعد از استراحت وارد شدند و تیم یکسان نبود. وضعیت جسمی آنها بسیار پایین آمد، تنها کسی که مقابل لیون به خوبی بازی کرد، کریستیانو رونالدو بود. کیفیت، قدرت، تشکیلات تیم کم بود، به همین دلیل فکر می کنم آنها مربی را تغییر دادند. یوونتوس، تیمی که همه اعتقاد داشتند می تواند با CR7 باشد، دیده نشده است. سیستم بازی جدیدی که همه با ناپولی از ساری دیدند با یووه دیده نشد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала