Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقال مسی به سیتی؛ پیچیده اما ممکن

© REUTERS / Vincent WestИгрок команды FC Barcelona Лионель Месси во время матча с Athletic Bilbao
Игрок команды FC Barcelona Лионель Месси во время матча с Athletic Bilbao - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یحیی توره ستاره خط میانی پیشین منچسترسیتی و بارسلونا از احتمال پیوستن هم‌بازی سابقش در بارسا به جمع سیتیزن‌ها خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، یحیی توره معتقد است که احتمال جدایی لیونل مسی از بارسلونا و پیوستنش به منچسترسیتی وجود دارد اما انجام این انتقال در تابستان پیش رو پیچیده خواهد بود. 

برنده شش توپ طلا در حال بررسی جوانب جدایی از بارسلوناست. شرایط بد بارسا در فصل 20 - 2019 باعث شده که مسی چنین تصمیمی را اتخاذ کند. او وارد آخرین سال قراردادش با این تیم شده و مذاکرات تمدید نیز مدتی است متوقف شده است.

 رونالد کومان به عنوان مربی جدید این تیم انتخاب شده و در جلسه‌ای فوری با مسی تلاش کرد که متوجه آخرین شرایط این بازیکن شود. تعداد کمی از باشگاه‌ها هستن که توانایی پرداخت دستمزد موردنظر این بازیکن را دارند. توره باور دارد که سیتی‌ می‌تواند این هزینه را متحمل شود.

 وی به دیلی استار گفت: " شرایط پیچیده خواهد شد. تا جایی که من می‌دانم مسی بارسلونا را دوست دارد. او این شهر، باشگاه و فلسفه را دوست دارد. اما اگر بخواهد این تیم را ترک کند شاید به سیتی بیاید. چرا؟ چون سیتی پول لازم برای خریدش را دارد و تنها چند باشگاه در لیگ برتر هستند که چنین توانایی دارند. حضور او در سیتی به نفع این تیم است چون ادامه لیگ برتر پرفشار خواهد شد. تنها چند مربی هستند که سبک بازی مسی را دوست دارند چون او در دفاع همکاری نمی‌کند. اما در سیتی گواردیولا با او آشنایی دارد. با این حال شک دارم که از بارسلونا جدا شود چون این تیم را دوست دارم. و اگر این اتفاق رخ بدهد شکاف عمیقی در این باشگاه پدید می‌آید.”

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала