Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقال سوارز به آجاکس تکذیب شد؛ حاضرم در بارسا نیمکت نشین شوم

© REUTERS / SERGIO PEREZلوئیز سوارز
لوئیز سوارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه ای بارسلونا اعلام کرده است که هنوز میتواند به تیمش کمک کند و حتی حاضر در این تیم نیمکت نشین باشد.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر میرسد لوئیز سوارز در کنار چند بازیکن بالای سی سال بارسا جایی در ترکیب آینده این تیم ندارند و باید به فکر ترک آبی اناری ها باشند.

به خصوص اینکه رونالد کومان سرمربی جدید بارسا نیز در مراسم معارفه اش اعلام کرد چند بازیکن سن بالای بارسا باید این تیم را ترک کنند.

کومان با وجودی که نام از هیچ بازیکنی نگرفت، اما به نظر میرسد یکی از بازیکنانی که جدایی اش در تابستان جاری از بارسا حتمی است، لوئیز سوارز 33 ساله است که همانند گذشته در نوک خط حمله بارسا کارایی ندارد.

بارسا در تلاش است تا هر طور که شده لاوتارو را اینتر جذب کند تا جانشین مطمینی برای مهاجم سال خورده تیمش داشته باشد، اما بنابر دلایلی این انتقال تا کنون نهایی نشده است.

در همین حال سوارز در تازه ترین مصاحبه اش به ال پایس اسپانیا گفته است که میتواند حتی به عنوان بازیکن تعویضی به تیمش کمک کند.

ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا در این خصوص گفت: مسابقات همواره در سطح بالایی است و اگر مربی در نظر دارد که من باید روی نیمکت بنشیم مشکلی نخواهم نداشت.

وی ادامه داد: من اصلاً مشکلی ندارم که کسی نقش بازی من را در زمین اجرا کند. به نظرم من هنوز هم می‌توانم به بارسلونا کمک کنم و همکاری داشته باشم.

این در حالی است که مدتی است زمزمه های بازگشت سوارز به تیم سابقش آجاکس هلند در رسانه ها شنیده میشود.

 در همین رابطه اریگ تن هاگ سرمربی تیم فوتبال آجاکس هلند نیز علاقه تیمش برای جذب این بازیکن را شایعه خواهند و اعلام کرد آجاکس نیازی به جذب بازیکن ندارد.

سرمربی آجاکس در گفتگو با وب سایت AD هلند گفت: آژاکس همیشه به دنبال قوی شدن است، من همیشه در این مورد با مدیر تیم صحبت میکنم، اما در شرایط کنونی ما مشکلی برای جذب بازیکن نداریم و به دنبال بازیکن جدید نیستیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала