Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گزارش ویژه ؛ کدام تیم ها شانس خرید مسی را دارند؟ لئو با رونالدو هم بازی میشود؟

© REUTERS / Albert GeaФутболист Лионель Месси во время футбольного матча между ФК Барселона и Леганес в Барселон
Футболист Лионель Месси во время футбольного матча между ФК Барселона и Леганес в Барселон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با اعلام جدایی مسی از بارسلونا چند تیم شانس جذب فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا را دارند؟

به گزارش اسپوتنیک، چند روزی است شایعات جدایی مسی از بارسلونا به طور جدی تر شنیده میشود و رسانه ها وضعیت کاپیتان بارسا را به صورت ویژه دنبال میکنند.

این شایعه زمانی نزدیک به واقعیت شد که مسی در دیدار روز پنجشنبه اش با رونالد کومان سرمربی جدید آبی اناری ها، به او اعلام کرد روی او هیچ حسابی نکند زیرا وی به جدایی فکر میکند.

حالا دو منبع خبری در اسپانیا، یعنی مارکا و اسپورت از گزینه های احتمالی مسی و تیم هایی که توانایی و شانس خرید مسی را دارند، پرده برداشته اند.

روزنامه مارکا معتقد است که تیم های اینتر، سیتی و پی اس جی شانس بالایی برای جذب مسی دارند.

اینترمیلان 

اینتر مدت زیادی است که رویای در اختیار گرفتن مسی را در سر دارد و پروژه جذب این بازیکن را دنبال میکند.

شواهد حاکی از آن است که اینتر 260 میلیون یورو را برای مسی کنار گذاشته و هر زمانی که این بازیکن لب تر کند، آماده خرید اوست.

اینتر منتظر است که موضوع جدایی مسی از بارسا جدی تر شود تا برای جذبش فوری اقدام شود.

مالکان چینی و اسپانسرهای اینتر هم اطمینان دارند که آنها هم توانایی خرید مسی را دارند و هیچ مشکلی هم برای پرداخت حقوق بالای این فوق ستاره ندارند.

موضوع آمدن مسی به اینتر زمانی داغ شد که پدر مسی در منطقه پورت نوای شهر میلان خانه خریداری کرد و همین مسئله زمزمه های پیوستن مسی به اینتر را داغ تر کرد.

منچسترسیتی

به گفته مارکا سیتی نیز یکی از تیم هاییست که توانایی خرید مسی را دارد. از سویی سرمربی این تیم گواردیولا است و همین موضوع  در ابتدا لئو مسی را هیجان زده می کند. زیرا وی با پپ افتخاراتی کسب کرد که دیگر موفق به کسب آن نشد. از سویی سیتی که همیشه در لیگ قهرمانان ناکام بوده امیدوار است با خرید مسی سرانجام بتواند با این تیم قهرمان اروپا شود. از سویی سیتی قصد دارد مسی را با دوست صمیمی اش آگوئرو همبازی کند و زوج خط حمله تیم ملی آرژانتین را نیز در این تیم تشکیل دهد.

بدون شک پول های سران اماراتی سیتی به اندازه ای هست که بتوانند بمب نقل و انتقالات را منفجر و کاپیتان محبوب نیوکمپ را به اتحاد بکشانند.

پس اس جی

یکی دیگر از تیم هایی که شانس جذب مسی را دارد، پاریسن جرمن قهرمان فرانسه است. پی اس جی یک برگ برنده دارد، آنهم در اختیار داشتن نیمار برزیلی است. نیمار و مسی مدت هاست از هم دور شده اند و در این سالها بارها برای همبازی شدن دوباره تلاش کرده اند.

پس اس جی در نظر دارد با جذب مسی، مثلث وحشتناک ( مسی – نیمار – امباپه ) را تکشیل دهد تا با اختلاف مدعی همه ساله قهرمانی در اروپا باشد.

البته روزنامه اسپورت منبع نزدیک به باشگاه بارسلونا نیز به این موضوع در گزارش ویژه ای پرداخته و نام تیم هایی که شانس جذب مسی را دارند را معرفی کرده است.

روزنامه اسپورت روی جلد امروز شنبه را به این موضوع اختصاص داده و با تیتر انتقال سخت به موضوع جدایی مسی از بارسا پرداخته است.

View this post on Instagram

📰 #PortadaSPORT ⁣ ⁣ ⚠️ Pendientes de #Messi... Difícil salida ⁣ ⁣ 🏆 ¡El #Barça ya está en semifinales!

A post shared by Diario SPORT (@diariosport) on

این روزنامه میگوید تیم های اینتر، یوونتوس و پی اس جی شانس بیشتری برای خرید مسی دارند.

البته روزنامه اسپورت نام سیتی را خط زده و معتقد است سیتی شانس زیای برای خرید کاپیتان بارسا ندارد.

به گفته اسپورت پاریسن جرمن یکی از تیم هایی است که شانس برای خرید مسی دارد، اما سران این تیم بخاطر قوانین فیرپلی مالی یوفا، از هزینه هنگفت برای جذب لئو هراس دارند.

اسپورت همچنان میگوید اینتر در تلاش تشکیل زوج خط حمله لاوتارو و مسی است و مالکان چینی این تیم از لحاظ مالی خود را در اندازه خرید این فوق ستاره دیده اند.

تیم دیگری که اسپورت معتقد است میتواند مسی را خریداری کند، یوونتوس است. یوونتوس است نیز در تلاش است با هیجان انگیز ترین انتقال تاریخ فوتبال را رقم بزند و با جذب مسی او را با کریس رونالدو همبازی کند. اتفاقی که میتواند طرفداران، مخاطبان و بیننده های تلویزیونی فوتبال را به سمت این تیم و فوتبال ایتالیا بکشاند.

اسپورت در ادامه گزارش خود از یوونتوس و اینترمیلان به عنوان مشتری‌های مسی نام برد و مدعی شد که تیم‌های ایتالیایی به دلیل اینکه مالیات کمتری نسبت به فوتبالیست‌های مشهور می پردازد از شانس بیشتری برخوردار هستند.

البته ای ادعاها در حالی میشود که مدیران بارسا امیدوارند مسی را برای ماندن در این تیم متقاعد کنند، زیرا تمام طرفداران بارسا به این عقیده اند که مسی باید به فوتبالش در بلوگرانا پایان دهد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала