Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یادتان از رئال پارسال بیاید؛ این برخورد درست نیست؛ در بازی بایرن همه چیز از کنترل خارج شده بود

© REUTERS / SERGIO PEREZلوئیز سوارز
لوئیز سوارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه ای بارسلونا در گفتگو با روزنامه ال پائیس اسپانیا در مورد وضعیت کنونی اش در این تیم صحبت کرد و اعلام کرد در صورتی که تیم به او نیاز داشته باشد، در بارسا میماند.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر میرسد سوارز دیگر جایی در ترکیب بارسلونا ندارد و باید به فکر تیم جدید برای خود باشد.

پس از شکست سنگین بارسا مقابل بایرن مونیخ و انتخاب رونالد کومان بعنوان سرمربی جدید آبی اناری ها، این مربی هلندی اعلام کرد بازیکنانی که سن شان بالای سی سال است، باید بارسا را ترک کنند.

کومان با وجودی که به صورت مستقیم انگشت به روی بازیکن خاصی نگذاشت، اما میتوان حدس زد که یکی از این بازیکنان لوئیز سوارز اروگوئه ای است که حالا 33 ساله است و میتواند در لیست فروش قرار بگیرد.

در طی چند روز گذشته اخباری مبنی بر این که باشگاه اجاکس هلند علاقه مندی اش را برای خرید سوارز نشان داده است، در رسانه ها منتشر شد، اما سرمربی این تیم هلندی هر گونه تلاش برای خرید بازیکن جدید را رد کرده است.

سوارز که سومین گلزن تاریخ بارسلونا است، در تازه ترین مصاحبه اش که با روزنامه ال پائیس اسپانیا انجام داده در خصوص وضعیتی که در بارسا دارد صحبت کرده است.

لوئیز سوارز به ال پایس گفت: دوست دارم تا زمانی که در برنامه باشگاه هستم در بارسلونا بمانم. تا اکنون هیچ کسی به من نگفته است که من باید بروم.

"من بهترین ها را برای تیم می خواهم و قصد دارم آن را حفظ کنم.

وی ادامه داد: یادتان از رئال مادرید پارسال بیاید. سال گذشته وقتی رئال 4 بر 1 به اجاکس باخت همه گفتند دوران تونی کروس در رئال تمام شده، لوکا مودریچ باید برود، عملکرد راموس فاجعه بود. اما آنها در این فصل تیم فوق العاده ای تشکیل دادند و همه چیز را عوض کردند و دوباره قهرمان لالیگا شدند.

وقتی یک تیم میبازد و شکست میخورد، همه به سمتش شلیک میکنند.

سوارز گفت: این برخورد درست نیست، این شرم آور است که تمام زحمات و افتخارات بازیکنان قدیمی و با تجربه بارسا زیر سوال برود، زیرا شرایط همیشه یکسان نیست. پیش داوری کردن آسان است، امروز سفید است و فردا سیاه...

سوارز که پس از شکست مقابل بایرن مونیه همراه با مسی به تعطیلات رفت در خصوص کاپیتان لئو نیز گفت: دوستی با لئو برای من یک افتخار بزرگ است. "او شخصیتی عالی است و من به او افتخار میکنم.

سوارز در پیوند به صحبت های رونالد کومان در خصوص بازیکنان بالای سی سال نیز گفت: من حاضرم در هر شرایط به بارسا کمک کنم. من حاضرم حتی به عنوان بازیکن تعویضی برای بارسا به میدان بروم تا به تیم کمکی شود.

مهاجم 33 ساله بارسا در خصوص شکست سنگین تیمش مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان نیز گفت: روز بسیار سختی برای ما بود، زیرا همه چیز از کنترل ما خارج شد و ما نمیدانستیم چطور باید به بازی برگردیم. به دنبال بهانه نیستم ولی بایرن مونیخ نسبت به سالهای قبل خیلی قوی تر شده است. آنها ذهنیت بسیار قوی داشتند، ولی ما با شک و تردید وارد میدان شدیم. بدون شک اگر بازی در نیوکمپ برگزار میشد، شرایط فرق میکرد.

سوارز در پایان گفت: "من دوست دارم تا زمانی که مرا می خواهند و روی من حساب میکنند در بارسلونا بمانم."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала