Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی برود، چه کسی جانشینش می‌شود؟

© REUTERS / Juan MedinaЛионель Месси на матче "Барселона" - "Реал Мадрид"
Лионель Месси на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در صورت ترک بارسلونا توسط مسی، این باشگاه به دنبال جذب جانشینی مناسب و در سطح مسی خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، گمانه‌زنی‌های زیادی در این تابستان در مورد جدایی لیونل مسی از بارسلونا مطرح شده است. به گفته‌ی رسانه‌های اسپانیایی اولین جلسه‌ی مسی با کومان خوب پیش نرفته و او همچنان گزینه‌ی جدایی را مورد بررسی قرار می‌دهد. سوالی که مطرح است این است که اگر لئو مسی تصمیم به ترک بارسا گرفته و از این تیم برود، چه کسی جایگزینش خواهد شد؟

قرارداد مسی تا جون 2021 معتبر است و هنوز حرفی از تمدید قرارداد نشده و همین مسئله هواداران بارسلونا را نگران می‌کند. مسی یکی از بدترین فصول دوران حرفه‌ای خود را در بارسلونا پشت سر گذاشت و همین مسئله گمانه‌زنی ها را در مورد جدایی احتمالی‌اش افزایش می‌دهد.

 به نقل از توتو اسپورت، بارسلونا در نظر دارد تا در صورت جدایی لیونل مسی، پائولو دیبالا را از یوونتوس به خدمت گرفته و او را جایگزین مسی کند. اوضاع یوونتوس هم برای دیبالا پر تنش است و همین مسئله احتمال جدایی این ستاره‌ی آرژانتینی را از یووه افزایش می‌دهد. دیبالا دو برابر دستمزد فعلی خود را از یوونتوس می‌خواهد و این موضوع باعث گره خوردن روند تمدید قرارداد او با بیانکونری ها شده است.

در روز های اخیر گمانه‌زنی های زیادی درباره فوق ستاره‌ی آرجنتینی بارسلونا وجود داشته است از اینتر و منچسترسیتی به عنوان مقاصد احتمالی او نام برده می‌شود اما باید دید که در روز های آینده شرایط به چه شکل پیش رفته و چه اتفاقاتی پیرامون لیونل مسی می‌افتد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала