Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مگوایر زندان نمی‌رود؛ بجایش جریمه نقدی می‌شود

© AFP 2023 / Joe KlamarЗащитник Manchester United Гарри Магвайр и нападающий LASK Доминик Рейтер в мачте UEFA
Защитник Manchester United Гарри Магвайр и нападающий LASK Доминик Рейтер в мачте UEFA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هری مگوایر روز گذشته در حالی که ماسک بر صورت داشت در دادگاه یونان دیده شد و گفته می‌شود که ممکن است به سه سال حبس محکوم شود.

به گزارش اسپوتنیک، ستاره انگلیسی پس از گذراندن دو شب در بازداشت آماده است تا به خانه برگردد و به نظر می‌رسید که این بازیکن می‌تواند با پرداخت 90 هزار پوند حکم زندان سه ساله خود را خریداری کند. این رقم حدود نیمی از دستمزد یک هفته این بازیکن است.

این بازیکن 27 ساله روز گذشته و پس از نزاعی که در جزیره میکونوس داشت به دادگاهی در سایروس منتقل شد. کاپیتان منچستریونایتد و دو مرد بریتانیایی دیگر اتهامات وارد شده را نپذیرفتند. اگر مگوایر در این دادگاه متهم شناخته شود باید مبلغی را به صورت روزانه پرداخت کند تا مجبور به گذراندن مدت زندان خود نشود.

گفته می‌شود دلیل ایجاد این درگیری حمله فردی محلی با شی تیزی به خواهر 20 ساله این بازیکن بوده است. اتهامات مگوایر دقیقا مشخص نیست اما به نظر می‌رسد که اقدام خشونت آمیز علیه نیروی پلیس، ضربات فیزیکی، عدم دستورپذیری از پلیس و همچنین پیشنهاد رشوه جز این موارد باشد. بعضی از رسانه‌ها مدعی شدند که پیشنهاد رشوه از اتهامات او حذف شده اما منابع پلیس این موضوع را تکذیب کردند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала