Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان کوتینیو را به بارسا برمی‌گرداند

© REUTERS / Andreas GebertSoccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action
Soccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فیلیپه کوتینیو با مربیان بارسلونا در چند وقت اخیر میانه خوبی نداشته اما به‌‌نظر می‌رسد که قضیه رونالد کومان فرق دارد.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر می‌رسد که فیلیپه کوتینیو که در حال حاضر به طور قرضی در بایرن مونیخ توپ می‌زند، یکی از بازیکنان مورد علاقه‌ی رونالد کومان است و او برای پروژه‌ی جدیدش در بارسلونا روی او حساب باز می‌کند. کوتینیو در بایرن مونیخ عملکرد خوبی داشته و یکی از عوامل شکست سنگین بارسلونا مقابل بایرن مونیخ بود.

احتمال دارد که کوتینیو امشب در فینال لیگ قهرمانان اروپا برای بایرن برابر پاری سن جرمن بازی کند. با این حال، طبق گزارش دیاریو اسپورت، فیلیپه کوتینیو ممکن است فصل آینده را در بارسلونا حضور داشته باشد چرا که کومان به عنوان یکی از بازیکنان اصلی ترکیب خود برای پروژه‌اش در بارسلونا روی او حساب باز می‌کند.

​تا پیش از این گفته می‌شد که بارسلونا هیچ علاقه‌ای به حفظ فیلیپه کوتینیو نداشته و او در این تابستان به طور قطع از بارسا جدا خواهد شد. کوتینیو در حال حاضر به طور قرضی در بایرن مونیخ توپ می‌زند. او به عنوان یار تعویضی مقابل بارسلونا به میدان رفت و دو گل زد و یک پاس گل داد.

کوتینیو در تابستان 2018 از لیورپول به بارسلونا آمد. او یک فصل را در جمع آبی و اناری ها سپری کرد و پس از آن به طور قرضی راهی بایرن مونیخ شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала