Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بند آزادسازی مسی چقدر است؟

© REUTERS / Guglielmo MangiapaneLos jugadores Lionel Messi (Barcelona) y Diego Demme (Napoli) durante el primer partido (1-1)
Los jugadores Lionel Messi (Barcelona) y Diego Demme (Napoli) durante el primer partido (1-1) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در این روزها که شایعات جدایی مسی بسیار زیاد شنیده می‌شود، حالا مهم‌ترین مسئله مبلغ آزادسازی این فوق ستاره‌ی آرجنتینی است.

به گزارش اسپوتنیک، شایعات زیادی در مورد جدایی لیونل مسی از بارسلونا در این تابستان مطرح است. تنها یک سال تا پایان قرارداد فوق‌ستاره‌ی آرجنتینی با بارسا مانده و هنوز خبری از تمدید قرارداد نشده است و همین موضوع احتمال جدایی او را افزایش می‌دهد. از آخرین باری که مسی قراردادش را با بارسلونا تمدید کرد 3 سال می‌گذرد.

لیونل مسی تاکنون 6 بار فاتح توپ طلا بوده است و طبیعتا بدست آوردن چنین بازیکنی برای هر تیمی رویایی بزرگ است. فوق ستاره‌ی آرجنتینی آخرین بار در سال 2017 قراردادش را با باشگاه بارسلونا تمدید کرد. این تمدید 4 ساله بود و لئو را تا 2021 در خدمت بارسلونا نگه می‌داشت. اکنون وارد سال آخر این قرارداد شده‌ایم و اوضاع بارسلونا پیچیده شده است. گیلرمه آمور، یکی از مدیران ارشد بارسلونا در آن زمان پس از تمدید قرارداد لئو گفته بود:" لیونل همیشه از حضور در بارسا خوشحال بوده و ما می خواهیم كه او در اینجا بازنشسته شود، همانطور كه خودش می خواهد."

View this post on Instagram

A post shared by Man City Fan Account 🔵🏆 (@mancity.lads) on

چند روز پیش بارتومئو هم همین حرف ها را تکرار کرده بود و گفته بود که مسی خودش می‌خواهد که در بارسلونا بازنشسته شود و در صورت تمایلش به جدایی، بارسا تلاشش را برای حفظ او خواهد کرد. البته این حرف‌ها به اعتقاد مارکا و اسپورت کاتالونیا صرفا جنبه‌ی رسانه‌ای داشته است.

اما رقم آزاد سازی لیونل مسی در آخرین باری که قراردادش را تمدید کرد مبلغ631 میلیون پوند برابر با 700 میلیون یورو تعیین شد که نسبت به قرارداد قبلی‌اش 400 میلیون یورو افزایش داشت. باید دید که چه شرایطی در روز های آینده پیش می‌آید و آیا باشگاهی حاضر می‌شود که همیچین رقمی را بپردازد یا اتفاقاتی دیگر رقم خواهد خورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала