Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوگبا در منچستر ماندنی شد

© REUTERS / Action Images via Reuters/Andrew BoyersFootball Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match
Football Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر برنامه‌های پُل پوگبا تایید کرد که ستاره‌ی فرانسوی بارسلونا در این تیم خواهد ماند و به تیم دیگری حداقل در این فصل نخواهد رفت.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از اسکای اسپورتس ستاره جنجالی منچستریونایتد در این تیم ماندنی شده است و خبری از انتقال این هافبک خلاق به تیمی دیگر وجود ندارد.

فابریزیو رومانو از اسکای اسپورتس گزارش کرده است که مینو رایولا مدیر برنامه‌ی پُر حاشیه پُل پوگبا رسماً اعلام کرده است که این بازیکن 27 ساله یک سال دیگر نیز حداقل در تئاتر رویاها خواهد ماند.

​مینو رایولا گفته است که:" پوگبا یک بازیکن کلیدی برای منچستریونایتد است و او قطعا جزوی از پروژه ی مهم یونایتد است. منچستر یونایتد در این تابستان هیچ پیشنهادی را برای پوگبا نخواهد پذیرفت. ما به زودی درباره قرارداد جدید صحبت خواهیم کرد. نگرانی ای وجود ندارد."

پوگبا به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های جهان و به عنوان بهترین بازیکن منچستریونایتد شناخته می‌شود اما در یکی دو فصل اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی در باره‌ی خروج این ستاره از اولدترافورد و برگشت به یوونتوس و تورین و یا پیوستن به رئال مادرید با طرفدار درجه یک‌اش یعنی زین‌الدین زیدان وجود داشت.

با آمدن برونو فرناندز خط میانی منچستریونایتد به شدت تقویت شده است و یکی از بهترین زوج‌های خط هافبک فوتبال اروپا را با پوگبا تشکیل داده است و حال اما با تایید مینو رایولا این انتقال‌ها به تورین و مادرید منتفی شد و پوگبا فصل آینده نیز در منچستریونایتد توپ خواهد زد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала