Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برای ماندن مسی تمام تلاش مان را می‌کنیم

© AFP 2023 / LLUIS GENEЛионель Месси в отеле (14 августа 2020). Лиссабон
Лионель Месси в отеле (14 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رامون پلنس دبیر فنی بارسلونا اعلام کرد باشگاه تمام تلاش خود را برای ماندن کاپیتان آرجنتینی خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از آس، رامون پلنس، دبیر فنی باشگاه بارسلونا به جای خوسپ ماریا بارتومئو در نشست خبری مراسم معارفه فرانسیسکو ترینکائو صحبت کرد. با این حال بیشتر سوال ها درباره لیونل مسی بود. ستاره آرجنتینی از طریق فکس به باشگاه کاتالانی اطلاع داد که تصمیم گرفته است تیم را ترک کند.

 پلنس در این رابطه اظهار کرد: "می دانم که خبر مهمی است. بارها گفته ایم هم رونالد کومان هم رییس باشگاه و دبیر فنی به آینده مسی فکر می کنند. در حال ساخت یک دوره جدید قدرتمند در کنار مسی هستیم. باید درباره اتفاقی که افتاد به یک جمع بندی کامل برسیم". 

دبیر فنی بارسلونا افزود: "می خواهیم لئو بماند. مطمئن هستم آینده برای ما مثبت خواهد بود. مسی خیلی کارها برای بارسا کرده است و او به کار خود ادامه خواهد داد. به دنبال بهترین راه حل برای بارسا-مسی خواهیم بود. "

پلنس درباره وجود پلن B در صورت جدایی مسی گفت: "در تلاش هستیم تا یک تیم برنده و جوان به همراه بازیکنان بزرگ تشکیل دهیم. این برنامه ما است. دو دستگی در رابطه با آینده ستاره آرجنتینی وجود ندارد. هر کسی که فوتبال را بفهمد می خواهد لئو را داشته باشد. تماشای بازی اش یک لذت است. "

برخی از رسانه ها مدعی شدند کاپیتان بارسلونا به باشگاه اعلام کرده است دوشنبه در تمرینات حاضر نخواهد شد. دبیر فنی آبی اناری ها درباره این موضوع اظهار کرد: به ما چیزی را اعلام نکرده است. بی قراری شما را درک می کنم. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала