Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تونالی در یک قدمی اینتر

© AFP 2023 / Miguel MedinaФанаты итальянской футбольной команды Atalanta
Фанаты итальянской футбольной команды Atalanta  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه برشا با انتقال قرضی تونالی به اینتر با مبلغ 30 میلیون یورو به علاوه پاداش موافقت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک،  آلفردو پدولا، از خبرنگاران مشهور ایتالیایی اعلام کرده ماسیمو سلینو، مدیر باشگاه برشا قبول کرده تا ساندرو تونالی، پدیده جوان این تیم به صورت قرضی و با بند خرید احباری به همراه 5 میلیون یورو پاداش به اینتر بپیوندد.

خود تونالی علاقه به پیوستن به اینتر را دارد اما دی مارتزیو (خبرنگار مشهور اسکای اسپورت) اعلام کرده میلان هم می‌خواهد پیشنهاد خود برای جذب تونالی را ارائه دهد. تفاوت پیشنهاد میلان با اینتر در بند خرید است زیرا میلانی‌ها نمی‌خواهند بند خرید اجباری را در پیشنهادشان بگنجانند اما دوست دارند با شرایطی خاص قرارداد او را پس از پایان فصل آینده دائمی کنند.

​طبق احبار منتشر شده، سلینو می‌خواهد بند خرید اجباری در قرارداد وجود داشته باشد. این علاقه رئیس برشا و علاقه خود تونالی البته شانس اینتر را برای امضای قرارداد با تونالی بیشتر می‌کند و احتمالا باشگاه برشا با پیشنهاد برشا موافقت خواهد کرد تا این ستاره جوان فصل آینده شاگرد کونته در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا شود.

تونالی در فصل 19-2018 با درخشش خود برشا را به سری آ رساند و چشم‌ها را به خود خیره کرد اما حالا که برشا دوباره به سری بی برگشته این بازیکن از این تیم جدا خواهد شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала