Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هافبک جوان رئال در آستانه‌ی میلانی‌شدن

© REUTERS / Juan MedinaБолельщики на матче "Барселона" - "Реал Мадрид"
Болельщики на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه میلان در صدد است تا هافبک جوان تیم رئال مادرید یعنی براهیم دیاز را در این تابستان به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، این انتقال گفته می‌شود که تا جاهای خوبی پیش رفته و در یک قدمی این انتقال قرار گرفته است. رئال مادرید ترجیح می‌دهد که او را فقط به صورت قرضی به میلان بدهد اما باشگاه ایتالیایی می‌خواهد یک بند خرید دائمی به قرارداد او اضافه کند.

به نظر می‌رسد که مذاکرات میلان با رئال مادرید برای جذب براهیم دیاز به جاهای مناسبی رسیده است و پیوستن این هافبک هجومی 21 ساله به میلان در این تابستان محتمل به نظر می‌رسد. براهیم در جنوری 2019 از منچسترسیتی به رئال مادرید آمد و در مدت یک و نیم فصلی که در سانتیاگو برنابئو بود، 21 بار به میدان رفت.

​جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار مشهور اسکای اسپورت ایتالیا، گفته بود که رئال مادرید فقط به صورت قرضی او را می‌فروشد اما سران میلان می‌خواهند یک بند خرید را هم به قرارداد قرضی او اضافه کنند تا در آینده در صورت شرایطی خاص بتوانند او را به طور دائمی به خدمت بگیرند.

اکنون به گفته‌ی کالچو مرکاتو مذاکرات بین میلان و رئال مادرید به خوبی پیش رفته و سران رئال حاضر شده‌اند که شرط بند خرید را برای این قرارداد بپذیرند و با این اوصاف باید دید که انتقال براهیم دیاز به میلان به چه شکل انجام خواهد شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала