Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فوری: بِن چیل‌وِل به چلسی پیوست + عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر باشگاه چلسی
باشگاه چلسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدافع چپ ملی‌پوش انگلیسی لستر سیتی با امضای قراردادی به باشگاه چلسی انگلستان پیوست.

به گزارش اسپوتنیک، بِن چیل‌وِل مدافع چپ 23 ساله و 178 سانتی متری که 70 کیلوگرم وزن دارد و دو فصلی می‌شود در لستر سیتی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس عملکردی درخشان داشته و به تیم ملی فوتبال انگلستان نیز دعوت می‌شود به چلسی پیوست.

وی در باشگاه لستر 5 فصل بازی کرده است، در این مدت 166 بازی انجام داده و 4 گل به ثمر رسانده است.

​در فصل گذشته لیگ برتر انگلیس، بِن چیل‌وِل 27 بازی انجام داد. او از مجموع 13 شوت 6 شوت به دروازه داشت و 3 گل به ثمر رساند. بن چیلول به طور میانگین 62 پاس در هر مسابقه با نرخ تکمیل پاس 79٪ و 3 پاس گل داشت. بن چیلول 3 کارت زرد و 0 کارت قرمز دریافت کرد.

بن چیلول قراردادی 5 ساله با چلسی بسته است که تا تابستان 2025 اعتبار خواهد داشت. چلسی این بازیکن را با رقم 50 میلیون پوند از لسترسیتی خریداری کرده است. فرانک لمپارد در این تابستان به دنبال یک مدافع چپ بود و از عملکرد مارکوس آلونسو رضایت چندانی نداشت. چیلول محصول آکادمی باشگاه لسترسیتی به حساب می‌آید. از سال 2018 هم به تیم ملی بزرگسالان انگلیس دعوت می‌شود. او 11 بازی برای سه شیر ها انجام داده است.

چیلول به سایت رسمی باشگاه چلسی گفت:" از پیوستن به چلسی در این زمان هیجان انگیز بسیار خوشحالم. مشتاقانه منتظرم که بخشی از این ترکیب جوان با مربیگری فرانک لمپارد باشم که فصل بعد تمام رقابت ها را به چالش خواهد کشید. نمی‌توانم برای شروع صبر کنم و امیدوارم زمان زیادی طول نکشد تا جلوی هواداران چلسی در استمفورد بریج بازی کنم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала