Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

از نقل‌وانتقالات منچستر چه خبر؟؛ آستون ویلا در بدل گریلیش دو بازیکن می‌خواهد

© REUTERS / Jason CairnduffBritain Soccer Football - Manchester United v AFC Bournemouth - Barclays Premier League - Old Trafford - 15/5/16 General view inside the ground before the game
Britain Soccer Football - Manchester United v AFC Bournemouth - Barclays Premier League - Old Trafford - 15/5/16 General view inside the ground before the game  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
انتظار می رفت تابستان امسال به دنبال صعود به لیگ قهرمانان اروپا، منچستریونایتد نقل‌وانتقالات شلوغی را داشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک، اوله گونار سولسشایر به مدیران منچشتریونایتد فشار آورد تا به محض تأیید قرار گرفتن در بین چهار تیم یونایتد در روز پایانی فصل گذشته، خریدهای جدیدی را برای وی انجام دهند، اما تاکنون هیچ خریدی انجام نشده است.

با وجود رد پیشنهاد کم‌کردن مبلغ درخواستی بوروسیا دورتموند توسط منچستریونایتد و ایستادن باشگاه آلمانی روی موضع 120 میلیون یورو، خرید این بازیکن در تابستان فعلی برای شیاطین سرخ کم‌تر محتمل است اما با آن هم هنوز این بازیکن در رادار یونایتد قرار دارد.

​زمان زیادی برای شیاطین سرخ وجود دارد تا گزینه‌های جدیدی پیدا کنند، اما زمان به سرعت در حال سپری شدن است. در اینجا سه ​​مورد از بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین قضایای نقل‌وانتقالات منچستر یونایتد آورده شده است.

گالاتاسارای به هافبک یونایتد علاقه دارد:

فرد رودریگز هافبک برازیلی منچستریونایتد مورد توجه باشگاه گالاتاسرای ترکیه قرار گرفته است، نشریه‌ی ترکی Fotomac، به نقل از Sport Witness ، ادعا می کند که گالاتاسارای به دنبال اضافه کردن هافبک است و فرد به عنوان هدف اصلی آنها شناخته شده است.

​ با وجود داشتن ژان میکل سری و ماریو لمینا، که هر دو به صورت قرضی از تیم‌های لیگ برتری فولام و ساوت‌همپتون در این باشگاه بازی می‌کنند، اما گالا تلاش خود را برای جذب فرد نیز انجام خواهد داد.

گزارش شده است که گالاتاسارای می تواند به این بازیکن 27 ساله پیشنهاد انتقال قرضی را بدهد، همانند تابستان گذشته که این ستاره برازیلی از اولدترافورد خارج از تصویر بود.

از آن زمان ، فرد ارزش خود را در زمان سولسشایر به اثبات رسانده است، زیرا در فصل 2019/20 در 48 مسابقه برای شیاطین سرخ حضور داشته است.

View this post on Instagram

A post shared by SarıylaKırmızı (@cimbomumyarim) on

آستون ویلا در بدل گریلیش دو بازیکن می‌خواهد:

دیوگو دالوت و سرخیو رومرو می توانند در توافق با استون ویلا به عنوان گزینه‌های کلیدی برای خرید جک گریلیش در منچستر یونایتد هدف قرار بگیرند.

گریلیش یک هدف بلند مدت برای باشگاه منچستریونایتد است و علی‌رغم عدم علاقه شدید یونایتد به جذب هافبک در این تابستان به دلیل پوشش ضعف در زمستان گذشته با خرید برونو فرناندس، وی هنوز هم می‌تواند به شیاطین سرخ بپیوندد.

روزنامه دیلی استار گزارش می‌دهد که دین اسمیت سرمربی ویلا، تمایل دارد گزینه‌های دفاعی خود را پیش از شروع فصل 2020/21 لیگ برتر بهبود ببخشد و می‌تواند خواستار این شود که دالوت و رومرو در پنجره نقل‌و‌انتقالات کنونی با گریلیش معاوضه شوند.

دالوت تحت هدایت سولسشایر به یک بازیکن کاملا نیمکت‌نشین و گاهی سکو نشین یونایتد تبدیل شده است.

View this post on Instagram

A post shared by @unitedfan_page20 on

این در حالی است که سرمربی نارویایی قبلا اعتراف کرده است که یکی از بین داوید دخئا، دین هندرسون یا رومرو تابستان امسال اولدترافورد را ترک خواهد کرد.

View this post on Instagram

A post shared by TNT Sports LA (en 🏡) (@tntsportsla) on

یونایتد برای جذب پدیده‌ی ایتالیایی وارد عمل شده است:

گفته می شود ساندرو تونالی در آستانه امضای قرارداد با اینتر میلان قرار دارد، اما طبق گزارش‌ها، منچستر یونایتد در مورد در دسترس بودن هافبک برشا دیرهنگام تماس گرفته است.

کوریره دلو اسپورت، از طریق اسپورت ویت‌نِس، ادعا می‌کند که برشا و اینتر به توفق کلی درباره انتقال این بازیکن جوان به سن‌سیرو توافق کردند.

با این حال، این گزارش ادعا می کند که یونایتد اکنون علی‌رغم  توافق برشا و اینتر، در مورد موجود بودن احتمال جذب ساندرو تونالی سؤال کرده است.

هافبک جوان فصل گذشته 35 بازی در سری آ انجام داد و توجه اینتر و آث میلان را جلب کرد که تا همین اواخر نیز این باور وجود داشت که میلان هم روی پیشنهادی برای این بازیکن 20 ساله کار می‌کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала