Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کار اشتباهی نکردم و عذرخواهی نمی‌کنم

© AFP 2023 / Joe KlamarЗащитник Manchester United Гарри Магвайр и нападающий LASK Доминик Рейтер в мачте UEFA
Защитник Manchester United Гарри Магвайр и нападающий LASK Доминик Рейтер в мачте UEFA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هری مگوایر کاپیتان منچستریونایتد پس از درگیری با پولیس در یونان، در این مورد صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مگوایر در جدیدترین گفت‌وگوی خود به BBC گفته:" 2 مرد به سمت خواهر کوچکم رفتند و از او پرسیدند اهل کجاست. او پاسخ شان را داد. ناگهان نامزد من مشاهده کرد که چشمان خواهرم در حال بسته شدن است. او در حال فرار کردن بود و داشت غش می‌کرد. من تصور کردم مسئله آدم ربایی است. زانو زدیم و دست‌هایمان را بالا بریدم. آن‌ها شروع به کتک زدن ما کردند. یکی از آن‌ها به دستان من دستبند زد و زمانی که به پاهای من ضربه می‌زد می‌گفت دوران کاری‌ات تمام شده! دیگر نمی‌توانی فوتبال بازی کنی! پیش خودم گفتم امکان ندارد آن‌ها پلیس باشند. نمی‌دانستم چه کسی هستند و تصمیم به فرار کردن گفتم. ترس خیلی زیادی در من وجود داشت."

View this post on Instagram

A post shared by BBC SPORT (@bbcsport) on

مگوایر در ادامه گفت:" احساس نمی‌کنم باید از کسی عذرخواهی کنم. عذرخواهی برای زمانی است که شما کار اشتباهی انجام داده‌اید. من افسوس می‌خورم که چرا باشگاه و هواداران را در چنین موقعیتی قرار دادم. رشوه به پلیس؟ اصلا چنین قصدی نداشتم. زمانی که بیانیه آن‌ها را دیدم گفتم این خیلی مسخره است."

مگوایر درباره گرفتن بازوبند کاپیتانی از او گفته:" همین که برای چنین باشگاه بزرگی بازی می‌کنم خوب است و من اصلا به کاپیتانی فکر نمی‌کنم."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала