Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نخست وزیر آلمان: فعلا تا اطلاع ثانوی خبری از حضور تماشاگران در بوندس‌لیگا نخواهد بود

© REUTERS / Thilo SchmuelgenFootball Soccer - Borussia Dortmund v VFL Wolfsburg - German Bundesliga - Signal Iduna Park stadium, Germany - 18/02/17
Football Soccer - Borussia Dortmund v VFL Wolfsburg - German Bundesliga - Signal Iduna Park stadium, Germany - 18/02/17 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با شروع فصل جدید رقابتهای بوندسلیگای آلمان باز هم حداقل برای دو ماه خبری از حضور هواداران تیمها در استادیومها نخواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از بیلد، فصل جدید رقابت های بوندسلیگا 21-2020 از روز شنبه 29 سنبله 1399 شروع می‌شود و در هفته نخست رقابت‌ها نیز بایرن مونیخ که موفق به کسب 3 گانه شده است به دیدار شالکه می رود.

در حالی که رسانه ها خبر از بازگشت هواداران به ورزشگاه‌ها در فوتبال آلمان از این فصل بودند، حداقل برای دو ماه دیگر تا (اکتبر) بازیهای لیگ فوتبال آلمان بدون حضور تماشاگر برگزار می شود. این تصمیم روز پنجشنبه توسط نخست وزیر آلمان آنگلا مرکل و سران ایالت های فدرال گرفته شد.

علاوه بر این، به دلیل بیماری همه گیر ویروس کرونا، پذیرش تماشاگران در رویدادهای مهم تا پایان سال ممنوع است و به همین خاطر بوندسلیگا نیز به مانند خیلی از کشورهایی اروپایی همچنان بازیهای خود را پشت درهای بسته برگزار خواهد کرد. تا بار دیگر وضعیت کرونا در کشور آلمان در آن مقطع مورد ارزیابی قرار گیرد.

View this post on Instagram

A post shared by Sport BILD (@sport_bild) on


به گفته مرکل، تا پایان ماه اکتبر، کارگروه باید پیشنهادهایی در مورد پذیرش هواداران در مسابقات ورزشی ملی ارائه دهد. در همین رابطه مرکل گفت: "شروع مسابقات قهرمانی فوتبال در ماه سپتامبر با تماشاگران در سکوها هیچ فایده ای ندارد. افزایش تعداد عفونت ها می تواند یک علامت بد باشد."
فصل 2020/21 در بوندس لیگا از 18 سپتامبر آغاز می شود. در تاریخ 11 سپتامبر، بازی های مرحله اول جام حذفی آلمان برگزار می شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала